Hallo iedereen,
Ik zou graag naar Bohol willen gaan tussen 27 en 31 december 2009, welke resorts zijn aan te raden? Wie heeft ervaring met Bohol, alle suggesties zijn welkom!
Dank bij voorbaat

Als je naar het reisbureau gaat vragen ze altijd eerst wat voor vakantie je wil: bijv zon+strand, actief of rustig. (maar nooit Engeland=regen

)
I.i.g. ik hou van rustig pensionnetje. Dus ik verbleef in vest pension house. Dit is een rustig pensionnetje in het noorden van Tagbilaran.
Betaalbaar, schoon, grote kamers, goedkoop en vriendelijk. Kortom wat een Hollander gaat ziet. 90% van de tijd overdag was ik aan het touren, dus was een resort weggegooid geld.
Wil je echter zon, zee, strand dan is bohol beach club of een goedkoper nipa hut bij de buren op Panglao eiland een goede optie.
De Bohol tropics heeft alleen een zwembad en geen strand en iets goedkoper, dus is alleen handig als je toch het binnenland in gaat en je 's avonds een baantje wilt trekken.
Voor andere opties kan je het beste kijken op
http://www.bohol.ph/article75.html.
Als je er de tijd voor hebt is een resort in Anda goedkoop en rustig, maar wel 2 uur van tagbilaran.