dat vraag ik mij ook heel regelmatig af ...
een ding is zeker, een witte huid is voor hun een schoonheidsideaal (kijk maar naar alle commercials) ... ik persoonlijk vind een bruin kleurtje ook veel aantrekkelijker dan onze witte madammen, dus hiermee rekening houdende kunnen we ervanuit gaan dat ze de witneuzen (dus niet perse europeanen) idd aantrekkelijker vinden.
wat men veel hoort is dat de gemiddelde filipino nogal lui is, drink- en gokverslaafd is, waarmee men geen toekomst kan mee opbouwen, vaak hoort men dat de gemiddelde filipino eenmaal men getrouwd is het standpunt inneemt dat de vrouw voor het huishouden moet zorgen ... tis maar wat ik hoor he, is het allemaal waar ... goeie vraag
die vraag heb ik ook toch wel een paar keer (ne keer of 100) al is gevraagd aan mijn vriendin .. ik ben tenslotte 24 jaar ouder, onderstaand e fotooke van haar, echt een duidelijk antwoord krijg ik daar niet op ... ze vindt mij handsome (stekeblind zal ze wel zijn denk ik dan maar) ... tzou dom zijn van haar mocht ze anders beweren he

... ze zien westerlingen als meer te vertrouwen, meer zin voor verantwoordelijkheid
witneuzen zijn amerikanen, veel van europa kennen ze niet ... hun beeld van de westerling is wel degelijk gebasseerd op amerikanen!
Oordeel zelf wat mijn vriendin betreft, jong, knap, sexy ...