Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
10 Februari 2012, 14:18:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 18   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Echte liefde ?  (gelezen 8704 keer)
A A A A
Rich
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #80 Gepost op: 4 Maart 2010, 21:43:26 »

Jij beslist hierover Koen.

Maar als ik in je schoenen zou staan..............No way !  neeneenee

Rich
Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #81 Gepost op: 4 Maart 2010, 21:49:39 »

Dag iedereen,

Ik heb mijn minder goede ervaring even neergeschreven, zodat andere 'onervaren' ook eens een negatieve ervaring kunnen lezen.

Even terzijde: Nu blijft dat meisje maar berichten sturen, je reageert niet op mijn berichten, ik heb toch niets misdaan, ik kan geen telefoon kopen omdat ik geen geld heb, ik ga nog naar school, etc... en nu ben ik een bedrieger. Begrijpe wie kan? Zou ik toch reageren?

Koen

Op welke wijze stuurt ze berichten, via yahoo, wat heeft het feit "dat ze geen telefoon kan kopen" te maken met het feit dat je niet reageert? Verjaart ze binnenkort misschien en verwacht ze 'a gift', waar nen nieuwe telefoon wel leuk zou zijn uiteraard, of beter nog ... send me money, so i can buy a CP here, i have seen a cheap one  jajaja it's only 150 USD ... ik schrijf dit omdat ik dit voor ik mijn vriendin heb leren kennen een ontelbaar keer heb gehoord!

Ik zou uit nieuwsgierigheid blijven reageren en zien hoelang ze het volhoudt zonder dat jij één euro stuurt ... ook uit nieuwsgierigheid met welke creativiteit ze alsnog probeert jou te overtyuigen dat haar intenties eerlijk en oprecht zijn om dan alsnog om geld te vragen; het is misschien niet netjes; maar daar heb ik een tijdje echt een sport van gemaakt ... zonder ooit effectief één euro gestuurd te hebben ... na verloop van tijd stoppen die gesprekken dan toch; er valt namelijk niets te rapen en is dus tijdverlies. Vergis ik mij? Wel dan heb je een goei aan de haak geslagen  jajaja

groetjes en succes  thumb
JFK
In memoriam
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

de zee is mijn buurman

« Antwoord #82 Gepost op: 5 Maart 2010, 02:47:45 »

Koen.....je stelde in je post:
".....studeerde Commerce - major in management accounting. Geld tellen kan ze! Eigenlijk heb ik nooit stilgestaan hoe ze het allemaal deed, studies + werk + kind…"

Mijn idee: zelfs niet eens meer reageren. Ze is denk ik voor jou te gevaarlijk want ze kan je waarschijnlijk door een ander kt-smoesje toch weer verleiden om dan toch (voor de laatste keer !!) nog iets voor haar te willen doen.
Maar uiteraard als dat je goede burger hart oplucht ......DOEN, maar later niet zeuren he ?  lachen
Succes met de volgende (die is veel belangrijker voor jou).

JFKJFK
nils
Forumlid
*

« Antwoord #83 Gepost op: 5 Maart 2010, 09:34:32 »

Een Filipina die om geld vraagt betekent vaak 2 dingen:
- of je bent met haar getrouwd, dan is het ook wel logisch  lachen
- of ze heeft een bf nodig om zichzelf te onderhouden

In het laatste geval moet je altijd nagaan of haar gevoelens echt zijn.
Mijn ervaring is dat je er het beste achter komt als je de persoon in kwestie bezoekt.
Als iemand al over geld begint voor dat je haar hebt ontmoet zou ik al mijn vraagtekens hebben.
Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

« Antwoord #84 Gepost op: 5 Maart 2010, 11:21:18 »

Een Filipina die om geld vraagt betekent vaak 2 dingen:
- of je bent met haar getrouwd, dan is het ook wel logisch 
- of ze heeft een bf nodig om zichzelf te onderhouden

Nou............ een tweetal jaren geleden had ik hier een vriendin, en die betaalde nooit maar dan ook nooit iets, zelfs nog is geen tas/kop koffie.
Toen ik haar daar iets van zei, zei ze doodleuk dat ze het normaal vond dat een man moet betalen. En het was er eentje met poen hoor ! Tja niet moeilijk op die manier.

En het was geen filipina,.......dus................ die gold-diggers zitten overal man. Kijk eens naar de meeste voetbalvrouwtjes?

Ik ben het dus zeker niet eens met jouw tweede stelling.

Rich
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #85 Gepost op: 5 Maart 2010, 11:32:55 »

Het verschil is wel dat je die persoonlijk kende terwijl sommigen geld sturen naar een Filipina die ze enkel kennen via een webcam.

“There’s a sucker born every minute!” only now they found the internet.
Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

« Antwoord #86 Gepost op: 5 Maart 2010, 11:36:45 »

Tja, daarom begrijp ik sowieso niet waarom je geld zou sturen als je iemand nog nooit gezien hebt.

Rich
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #87 Gepost op: 5 Maart 2010, 11:45:45 »

Dat vraag ik mij ook af. Waarom? De eenzaamheid?  weetikniet

“There’s a sucker born every minute!” only now they found the internet.
Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #88 Gepost op: 5 Maart 2010, 16:34:46 »

Ik ga een filipina inhuren om voor de cam te zitten, lief lachen, braaf zwijgen en gewoon mooi wezen zijn; ik zal dan naast haar gaan zitten, buiten het bereik van de cam en rustig alles intijpen; kassa kassa  jajaja blijkbaar vinden vele mannen het vanzelfsprekend om geld te sturen zonder ze ooit gezien te hebben; lijkt mij een interessante manier om gemakkelijk geld te verdienen.  jajaja

Robert
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #89 Gepost op: 5 Maart 2010, 17:58:05 »

Ik ga een filipina inhuren om voor de cam te zitten, lief lachen, braaf zwijgen en gewoon mooi wezen zijn; ik zal dan naast haar gaan zitten, buiten het bereik van de cam en rustig alles intijpen; kassa kassa  jajaja blijkbaar vinden vele mannen het vanzelfsprekend om geld te sturen zonder ze ooit gezien te hebben; lijkt mij een interessante manier om gemakkelijk geld te verdienen.  jajaja

jij maakt er een geintje over, maar kan je verzekeren dat er gasten zijn die dat echt doen.
Pagina's: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 18   Omhoog
  Print  

Ga naar: