Dag iedereen,
Ik heb mijn minder goede ervaring even neergeschreven, zodat andere 'onervaren' ook eens een negatieve ervaring kunnen lezen.
Even terzijde: Nu blijft dat meisje maar berichten sturen, je reageert niet op mijn berichten, ik heb toch niets misdaan, ik kan geen telefoon kopen omdat ik geen geld heb, ik ga nog naar school, etc... en nu ben ik een bedrieger. Begrijpe wie kan? Zou ik toch reageren?
Koen
Op welke wijze stuurt ze berichten, via yahoo, wat heeft het feit "dat ze geen telefoon kan kopen" te maken met het feit dat je niet reageert? Verjaart ze binnenkort misschien en verwacht ze 'a gift', waar nen nieuwe telefoon wel leuk zou zijn uiteraard, of beter nog ... send me money, so i can buy a CP here, i have seen a cheap one

it's only 150 USD ... ik schrijf dit omdat ik dit voor ik mijn vriendin heb leren kennen een ontelbaar keer heb gehoord!
Ik zou uit nieuwsgierigheid blijven reageren en zien hoelang ze het volhoudt zonder dat jij één euro stuurt ... ook uit nieuwsgierigheid met welke creativiteit ze alsnog probeert jou te overtyuigen dat haar intenties eerlijk en oprecht zijn om dan alsnog om geld te vragen; het is misschien niet netjes; maar daar heb ik een tijdje echt een sport van gemaakt ... zonder ooit effectief één euro gestuurd te hebben ... na verloop van tijd stoppen die gesprekken dan toch; er valt namelijk niets te rapen en is dus tijdverlies. Vergis ik mij? Wel dan heb je een goei aan de haak geslagen

groetjes en succes