of ben ik één van de weinige gelukkigen?
Hmmm, de titel laat alvast vermoeden dat ik heel wantrouwig ben. Niks is echter minder waar.
Hieronder het relaas van een nieuwe sedert kort aangegane relatie.....
Nadat ik kortelings alleen kwam te staan en ik toch een paar vrienden heb die met een Filipijnse vrouw getrouwd zijn ben ik op aanraden van 1 van hun eens op een site gaan kijken. "Je zult je ogen niet geloven" was zijn reden die hij opgaf, " je komt net binnen in een snoepjeswinkel" was het andere verhaal erachter.
Nu, ik wist totaal niet wat te verwachten en toch maar eens gaan piepen. Hmmmm, 10122 meisjes (nu ja, meisjes.....varieërend van 18 tot 50+) ter beschikking dus waar begin je hé.
Na ettelijke tientallen pagina's te doorbladeren kom ik op pagina 104(er waren maar 1044 pagina's en die 104 staat echt in mijn geheugen gegrift) en t'was bingo. Ik zag daar iemand waarvan ik zei tegen mezelf, kijken naar dat profiel !!!!!!
Ja, alles leek dik in orde, haar omschrijving, haar beschrijving, haar levensmotto, het klikte in mijn ogen. Met een klein hartje toch maar gereageerd (ik ben niet echt een jager

) en nog geen 24 uur later kreeg ik mijn eerste reactie.
Wow, dit had ik nooit verwacht maar..... het was geen makkelijke, zodra ze op YM kwam en ik niet meteen antwoorde was het van " sorry to bother you, you are busy it seems" en lap, weg was ze........
Hmmm, dit kon ik niet laten gebeuren want voor mij stond al vast dat zij de ware was, vraag mij niet waarom maar eens in je leven kom je zo iemand tegen waarvan je zegt, yep, thats the one for me......
Na een keer of 5 op die manier afgescheept te zijn kan ik haar op dag 3 eindelijk strikken voor een lang gesprek, en met een lang gesprek bedoel ik ettelijke uren.
Ik weet dat de meeste mij hier nu omver zullen schieten maar om een lang verhaal kort te maken, na 3 dagen was ik compleet verkocht en werd er al gesproken over....jaja, trouwen. Ik weet het, klinkt totaal onlogisch maar ik herhaal, ik had en heb daar zo'n sterk gevoel bij dat ik niet verder kijk dan dat moment.
Mijn vriend heeft mij ondertussen al een keer of 10 gek verklaard, wat steek jij uit, geniet nu eens van wat er allemaal te vinden is inplaats van U meteen te binden.... Maar verdomme, als ik meteen mijn goesting vind, waarom moet ik verder zoeken?

We zijn nu 7 weken verder, ettelijke 100derden uren gechat verder en het gevoel dat er bij het eerste moment was is alleen maar versterkt.
Tot op heden hebben wij al heel wat diepgaande gesprekken gehad waar discussies niet uit de weg worden gegaan, echte discussies waar geen enkel onderwerp wordt uit de weg gegaan. Niet één keer heeft zij ge-opperd dat ze geld wil, niet 1 keer heeft zij achter iets materealistisch gevraagd want integendeel, tot op heden mocht ik van haar al 2 pakketjes ontvangen waar ik niet eens 1 stuurde. (ondertussen wel gebeurd)
Ergens blijft er natuurlijk de vraag hangen, hoe oprecht zijn ze maar het zou mij ten zeerste verbazen dat.....
Maar begin maart weet ik meer, want dan ga ik diegene gaan opzoeken die mij nu al 7 weken gek maakt, mij terug een reden in het leven geeft en waar ik eigenlijk alles zou willen voor doen. Echter, dat wordt falikant geweigerd, ze heeft haar eigen trots en wil alles zelf verwezelijken. Dit sterkt mij nog meer in mijn gevoelens en dan zeker in haar oprechte gevoelens.
Wordt vervolgd.................