Het ergste vindt ik dat hier iemand Arthur kent en zelfs de moeite niet doet om hem te contacteren.Niet dat hij dat verplicht is maar als je een beetje gezond verstand hebt dan doe je dat toch wel.Ik zou het toch zo doen!! Ik heb nooit naar zijn gegevens gevraagd,ik vraag gewoon om gecontacteerd te worden door Arthur.Ik heb hier mijn gegevens achtergelaten op dit forum.Ik vindt het ook héél spijtig voor zijn echtgenoot,het zal voor die mens ook een schok zijn!! Ik ben ook van mening "voorkomen is beter dan genezen".Het forumlid mag me best ook contacteren,ik heb daar absoluut geen problemen mee,graag zelfs!
Nog een prettig weekend aan iedereen
Amir
Ows Amir, hier beschuldig je persoo(en) in je eerste zin..............
Ten tweede minacht je oprechte forumleden door uitspraken als " gebrek aan gezond verstand "
Drie. Als iemand hier hem ook maar zou kennen en hem gevraagd heeft om je te bellen, dan houdt de prestatie van ons lid hier op.
Vier. Wij hebben geen boodschap of hij getrouwd is of niet
Vijf. Dit is geen site voor eventuele misdrijven
Zes. Misschien zie ik het verkeerd, maar als ik iemand 3 dagen in huis (zou) neem(en), weet ik van de eerste seconde zijn volledige naam en gegevens
Zeven. Zoals mijn collega aangaf, als je die speenridder echt wil vinden zonder hem " pijn " te doen, in het Antwaaaaaaarpse Grrote Markt gedeelte zijn er 8 hotels, te lui om effe rond te lopen ?
( BTW, ikke ben slechts Taxi chauffeur, daarom weet ik dat er 8 hotels in de buurt zijn )