Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Andere werkgever (Quezon City)

Gestart door Soushkin, maandag 10 februari 2014, 18:02:14

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Ik heb een nieuwe werkgever in de IT sector (Quezon City) gevonden voor de mensen die op zoek naar werk zijn.

Voor deze baan heb je eigenlijk geen IT kennis nodig, je wordt getraind door de werkgever. Uiteraard is het wel een voordeel als je al de nodige kennis hebt.

Wat je in ieder geval wel moet kunnen is foutloos Nederlands/Engels schrijven en spreken. Mensen uit Belgenland (Vlamingen :happy2: ) kunnen ook reageren tenzij je accent te zwaar is. Dat wordt door de Ollanders namelijk niet altijd begrepen.


De benefits zijn als volgt:
Limitless career opportunities
Very attractive salary offer
Guaranteed fixed bonuses — more than the usual 13th month's pay
Monthly rice and meal allowances
Medical and Dental coverage upon joining
Life insurance coverage
Tuition Refund Program — Post Graduate Studies
World class learning and development programs
Access to an e-learning database
Enticing and engaging employee relations program
Flexible work schedule
Premium allowances will be given to those who will be assigned on graveyard shifts
HMO and Scholarship programs for your dependents
Daycare and pre-school provision for your kids
Generous leaves entitlement
Work-Life balance program

Salaris ligt rond de 80.000PHP per maand.


Mocht je interesse hebben stuur dan een emailtje met je CV naar valiant.schijf@gmail.com. Ik heb direct contact met de head van hun recruitment team, maakt alles een stukje makkelijker voor je.  :thumb:

Zit je niet in de Filippijnen maar kom je wel binnenkort deze kant op laat me dan even weten wanneer je aankomt.


CV's graag in .doc of docx form.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Ik wil er nog even aan toevoegen dat je voor deze baan geen werkvergunning of permanente verblijfsvergunning nodig hebt. Indien aangenomen wordt alles door de werkgever geregeld en betaald.  :thumb:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Ohja, ze zijn op zoek naar een team van rond de 10 mensen, dus laat wat van je horen zou ik zeggen. Grote kans dat je erbij zit.  :applaus:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Eh??

Misschien dat ik er ook nog even aan toe moet voegen dat het CV in het Engels opgesteld dient te zijn. De mensen daar kennen geen Nederlands haha. Vandaar dat ze op zoek zijn naar Nederlanders/Vlamingen.  :happy2:


Ik bedoel kunnen hahaha.... :crazy:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Fail_over

Tja, ik zou wel willen maar de Asawa en de meisjes willen niet meer terug naar de  :smiley-philippines:  :lachen: helaans.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Soushkin

Citaat van: Fail_over op maandag 10 februari 2014, 20:11:28
Tja, ik zou wel willen maar de Asawa en de meisjes willen niet meer terug naar de  :smiley-philippines:  :lachen: helaans.  :weetikniet:

Vanuit hun ogen bekeken kan ik dat goed begrijpen.  :jajaja:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: