Leuk om te horen dat je een gelukkige toekomst met een Filipina aan wilt gaan.
Alleen ik hoop dat je je naam Cyberfreak geen eer aan zal doen.

Thanks

Neenee, die naam is een erfenis uit het verleden, thuis zit ik niet meer zo vaak aan mijn pc.

Ik kan mij goed voorstellen dat je wanneer je uit een scheiding komt, je behoefte hebt aan zorgzaamheid en trouwheid om een goede toekomst tegemoet te zien.
Dat is bij mij niet van toepassing, ik heb wel hier en daar wat 'aangemodderd' waarin toch wel vele vooroordelen bevestigd werden, waarschijnlijk deels toeval, maar ook deels een tendens.
Waarom zijn er trouwens meer westerse mannen dan vrouwen met een 'buitenlandse'? Zegt toch ook wel wat?
Ik zou mijn huidige vrouw voor niemand anders willen ruilen, maar het was wel makkelijker geweest als zij hier was geboren.

Als ze hier geboren was, dan zou het gewoon een westerse vrouw geweest zijn.

Mja, men kan zeggen wat men wil, uit ontevredenheid moet men niet per sé kost wat kost op zoek gaan naar andere oorden, het belangrijkste is dat het gewoon goed klikt.

Ik zie er wel wat tegenop om geconfronteerd te worden met 'veroordelende' blikken of zelfs regelrechte negatieve uitlatingen (lees er sommige fora eens op na), en dit zonder dat men ons kent. Ons leeftijdsverschil is niet zo groot (30-23), maar ik ben 1m92 en zij is kleiner dan 1m50

Kunnen ze er meteen nog wat andere vooroordelen/veroordelingen op na houden...

Ach ja, de mening van Jan Modaal...