Dat begrijp ik. Misschien is er een andere oplossing ? Zou het een optie zijn om een ( gratis ) Argenta rekening te openen, waar ieder die wil een klein bedrag kan overmaken ? Alle beetjes..... ...
Dat zou kunnen maar het wordt dan een beetje te grootschalig en ik ben daar toch een beetje huiverig voor.
Het is zo gemakkelijk nu: iemand geeft geld krijgt een afrekening en het teveel betaalde gaat terug of hij betaald bij. Iemand wilt iets geven die koopt het en hij geeft het direct aan de kinderen. Er blijft niets aan de strijkstok hangen.
heb je zin om iets te doen dan doe je het, heb je geen zin of past het niet dan sla je het gewoon over.
Om je een voorbeeld te geven de maaltijd van afgelopen zaterdag heeft exact 11.263,35 Peso's gekost. De sponsor, een Engelsman heeft mijn Asawa 12,000 Peso's gegeven. Het verschil 736Peso's krijgt hij terug.
In het bedrag van de kosten zitten geen "Faux frais" zoals bezine e.d. Het gaat alleen om directe kosten waarvan ik en afrekening heb opgesteld die ik aan alle vrienden van Sapak heb gestuurd.
Wanneer kom je weer in Cebu? Het is ook veel leuker als jezelf aanwezig bent als er iets gegeven wordt.