Ben sinds Augustus vorig jaar in contact met een leuke Pinay.
die mijn Asawa gaat worden, tenminste dat dacht tot voor kort.*
Echter ze beweert dat ze een lokale filmster/tvster/model is. (o.a. in Maala-ala Mo Kaya)
hoewel Ik dus vele foto's/Films (dvd's) van haar heeft gekregen, en zelfs haar adress heb gekregen.
Ben ik toch erg benieuwd of zij wel echt is,heb haar films gezien pinoy films verstond niks van echter
de manier hoe die actrice praat komt wel exact overheen hoe zij praat door de telefoon/voip
dat kan je niet acteren naar mijn beste weten of ze moet wel verdomd sluw zijn, want ze heeft zelfs voor mij een eigen
website laten maken met al haar foto's erop.
Mijn vraag aan de forum leden met name de Pinay/Pinoy hoe kan ik weten of haar adres correct is
en dat ze echt de persoon is voor wie ze zich uitgeeft?.
Zijn er betrouwbare buro's in Manilla die dat voor mij kunnen checken (ivm werk kan ik er niet zelf heen)
Wil graag weten waar ik de eventuele TV Mode management buro's kan contacteren
*recent heb ik haar wat geld toe gestuurd, dat was/is blijkbaar niet genoeg in haar ogen
en nu is ze opeens "moody" en neemt ze de telefoon niet op, sms niet meer kreeg voorheen elke dag een lieve sms
ze belde zelfs op vanuit manila, ok wel op mijn gesponserde prepaid telefoon, die ook door mij betaald is.
( ben geen nederlander van oorsprong dus ben ook niet een gierige krent maar sinterklaas spelen is ook niet helemaal de bedoeling,ben in principe Jan Modaal/Jan met de Pet hard op weg bovenmodaal...te worden)
Noot

Waarom een Pinay ? de meeste Pinays hebben MEER vrouwelijkst in hun linker pink dan een lokale schoonheid in haar hele lichaam
En je kan er samen echt iets opbouwen, ze zal altijd klaar voor je staan, tenminste als juiste persoon hebt gevonden en het zijn fantastische moeders, vraag maar aan mijn zoon :-)
kortom heb een zwak voor deze dames, hoewel ik net sinds een 1,5 jaar 9 jaar ellende achter de rug heb met Zeer Magandan Capampanagan maar dat lag meer in de persoon zelf, ze was van nature een zeer negatief persoon, alles was eng, ik was niet goed deed niks goed erg eenzijding conversatie enige zelf reflectie bestond niet in haar vocabulaire
elke dag opstaan met "Buisit nakoe", "Punata", "Quicke" gaat je ook niet in de koude kleren zitten,waar mijn zoon bij is en als ik een keer in het nederlands ging vloeken was ik onbeschoft, yeah right hoezo hypocriet..
ze wil na 20 jaar in Nederland zich nog steeds niet aanpassen, dat weer veel gevolgen voor onze zoon heeft want zij snapt echt niet hoe Nederlandse systeem in elkaar zit, mijn inziens wil ze nog steeds de domme buitenlander uithangen hoewel ze zeer slim is maar studeren ? ho maar