Ik ga er alleszins kijken als ik in Cebu ben, en als het ons aanstaat, vlieg ik wel even naar de initiatiefnemers in Noorwegen als ik terug ben. Ik hoor wel positieve, maar vooraf 'af te raden' bemerkingen. Ik wou er oudejaarsavond doorbrengen met Janice, wat familie en Ann (die voor mij werkt in Cebu) en haar man. Maar Ann wil er al niet naartoe om te eten, want schijbaar is er op het eiland iets met 'food poisoning' geweest en nu is precies alle eten er vergiftigd....beetje bijgeloof in

zeker.
Ik lees hier dat er vele andere budgettair interessanter mogelijkheden zijn, maar ik moet een beetje letten op de verbindingen met Cebu City, omdat ik er hoop een zaak te starten, waarbij ik zowel als Janice voortdurend op en af zullen gaan tussen

en

, dus als we er verblijven mag het niet te ver zijn, terwijl ik toch niet in de smog en de uitlaatgassen van Cebu wil zitten. Ik had ergens iets gelezen over een eiland maar dat was d'office al vier uur van Cebu, en Talisay lijkt ook al niet te doen.... Het zal zoeken worden, maar ja, ik heb tijd é....