Ik run hier zelf een bedrijf
Onder de naam van pjottr staat:
Nederlander
Philippines
Hier is dus
de Filippijnen, niet Nederland!
Johan, je bent iets vergeten: hier is relatief. Iedereen is hier maar alle andere zijn daar.
Ja, dat sommige BB-services ze niet allemaal op een rij hebben, weet ik maar
jij als vertegenwoordiger van zo'n persoon/bedrijf moet opletten. De klanten kennen jou, niet die "weet-ik-veel-wie". In geval van problemen ben jij de kop van Jut.
Wees héél kritisch met de informatie die ze je geven en in gevallen zoals hier laat je best de klanten/vragers weten dat je wacht op antwoord van de BB-service anders denk iedereen dat
jij niet antwoord.
Uit eigen ervaring via e-mail:
Vraag aan Marjess: Wanneer
zijn uw volgende verzending
en?
Antwoord: De vroegste is in april. (het was toen februari)
Vraag: Wanneer zijn de latere dan?
Antwoord: We hebben geen eerdere!
Vraag: Weet ik! Ik vroeg toch naar de latere!
Antwoord: ......................................... (doodse stilte)
Toen ik diezelfde infoformatie vroeg aan Marjan, kreeg ik gewoon de prijslijst en op de vraag wanneer de volgende verzendingen waren, kwam nooit een antwoord.
Maak diezelfde PR-fout niet!
Ok ik zal ervoor zorgen dat is volgende keer op een vraag heel snel antwoord.
Maar het antwoord is er ondertussen gekomen en het is nog niet te laat om dozen te verzenden.
Marjan (wij dus) verzenden elke 10de van de maand een vracht naar De Filippijnen.
Dat Marjan u vroeger niet heeft geantwoord heeft wanneer de volgende zending gaat begrijp ik niet goed.
Waarschijnlijk zat daar een reden achter, misschien hebben ze uw mail niet aangekregen? kan gebeuren hoor niet elke mail wordt bezorgd, zelfs als je geen tegenbericht ontvangt dat de mail niet is aangekomen gebeurt het zelfs dat ze hem toch niet hebben gekregen. Dat heb ik hier reeds gehad, een klant stuurt mij een mail en ik antwoorde niet maar ik heb hem ook nooit aangekregen, mijn klant heeft me persoonlijk bij hem thuis laten zien dat hij hem wel degelijk had verzonden en heeft geen bericht hiervan gekregen.
toen ik mijn provider hierover contacteerde zegden ze me dat de spam deze mail had tegengehouden en dat ik dit moest uitzetten voor in het vervolg maar ook daarna als ik de spam had uitgezet kreeg ik opnieuw een mail van iemand anders niet aan. en er zat geen bijlage bij die de reden zou uitmaken voor de blokkering.
De reden waarom die mails niet zijn aangekomen kan niemand mij geven en dit gebeurt de laatste tijd meer en meer.
Misschien heeft het te maken met oververzadiging?
Als je persee een antwoord wil is een klein telefoontje de beste oplossing.
Je moet jezelf maar eens in de plaats stellen, je hebt een zaak iemand vraagt je iets waarmee je een nieuwe klant kunt krijgen en je antwoord niet? zou jij dat doen? neen moet dus wel iets anders achter zitten hé en dat kan je uitvissen met een telfoontje toch.
Misschien hebben ze de mail wel gekregen en hebben ze hem niet goed gelezen toen ze u antwoorde en uw vraag vergeten wat ook menselijk is maar daarom moet je nog niet alle bruggen opblazen bel dan eens.
Wat marjess betreft zijn deze niet getopt?