Ja zoals je kan lezen ik wacht op lege dozen die ze me nog steeds niet hebben gebracht, als ik geen lege dozen heb kan ik ze ook niet brengen.
Ik zei je ook dat VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN
Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.
Je schrijft dus 'VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN' en in de volgende zin : 'Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.'
Daarmee geef je zelf al aan dat je in gebreke bent gebleven. Om dan vervolgens de fout bij een leverancier, in dit geval de leverancier van de balik bayandozen, neer te leggen daar heeft de klant cq opdrachtgever immers geen boodschap aan.
Ik kan mij in dit geval heel goed in de gedachtenwereld van de klant verplaatsen want het inpakken en versturen van maar liefst 6 balik bayandozen lijkt mij niet bepaald een kleinigheid en lijkt mij een boodschap van 'als ik niet bel dan kom ik niet' een vreemde manier om met klanten te communiceren.
Als ik in uw schoenen stond zou ik koste wat kost een aantal lege dozen regelen (liefst 6), een goede fles wijn, een bloemetje en subiet in de auto stappen om deze kwestie uit de weg te helpen.
Het verlies van een goede naam is kostbaarder dan het verlies van een paar centen.