Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
11 Februari 2012, 08:57:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Morgen vertrekt Carpie  (gelezen 1213 keer)
A A A A
callebaut
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #20 Gepost op: 23 Mei 2010, 10:48:53 »

@ Carpie .....Ik dacht dat de problemen waren opgelost daarmee zei ik terug naar af waarmee ik bedoelde opnieuw een nieuwe start maken
De bureaucratie is niet hetzelfde als in Europe ; en van een mug kunnen ze hier nog altijd een olifant maken .
Toen ik mijn Phills rijbewijs kreeg stond er een T te weinig  in mijn naam ; toen ik dit melde , vertelde hij mij dat ik het niet goed had ingevuld ..... ( was een copy van de Belgishe Ambasade ) Toen zei ik .... kijk eens duidelijk naar de vertaling ... daarna als antwoord  sorry sir i forgot .
Ik zei dat ik een nieuw moest hebben zonder een  spellingsfout in mijn naam . Stelde hij mij voor om alles opnieuw te doen ... plasje doen , doktor , en opnieuw  kosten maken door HUN fout , jongens toch ....waar gaan we naartoe .... lol .... in ieder geval ..... ander exemplaar gekregen zonder spellingsfout  na de goedkeuring van zijn overste ....  ikkeniebegrijp
Carpie
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #21 Gepost op: 23 Mei 2010, 12:17:32 »

@ Rich, thanks.

Eigenlijk wel een ferm stuk gemist hier maar zal mijn schade wel inhalen.

Ben al weer aan het aftellen om terug te keren en nu zal het voor 1 maand zijn...... yep, I hear the bells..........

Alléé, kheb nog zo'n 49blz door te bladeren met nieuw geplaatste berichten, ben nog wel ff zoet Smiley

Grtz

Johan
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: