beste
ik ben hier ook al een tijdje op deze forum en heb al heel veel info verkregen hierdoor
waarvoor dank aan alle leden hier .
mijn vraag is :regelmatig zit ik op de chat asian date en ja ergens mischien voor een
latere relatie...........telkens na een paar dagen draait het om geld.heeft daar iemand
al slechte ervaringen mee,?
grtz collins
Hey Collins,
Die ervaring had ik ook in het begin, is simpel hoor, je praat wat, komt de vraag naar geld dan is het eenvoudig, dan is het de betreffende dame te doen om geld en negeer je de vraag en wandel je gewoon verder; een trukje dat ik toepaste was als volgt: vaak vraagt men 'how is your search going?', is eigenlijk een perfecte vraag want dan kan je zeggen, not so good, so far all the woman on this site are asking for money, en verzin je een leuk verhaaltje hieromtrent ... zij gaat dan wel zeggen dat zij zo niet is en dus ook niet om geld vragen mocht ze dat van plan zijn geweest.
Vaak ga je heel erg triestige verhalen horen, behoed je daarvoor ... vaak halen ze aan dat ze geen geld hebben om eten te kopen, en wie laat nu graag iemand omkomen van de honger, dus heeft men snel de neiging om iets kleins te sturen, bijvoorbeeld 50 euro, op zich is dit niks, maar al je er zo e paar per maand hebt dan wordt dat wel aardig veel en ik ga er toch vanuit dat je geen OCMW zijt ... mijn antwoord op die vraag was dan, hoezo geen geld om eten te kopen, maar wel geld om te chatten

een kilo rijst kost ongeveer hetzelfde als één uur chatten ... en dan zijn ze snel weg (dit heb ik meerdere keren meegemaakt).
Wordt er niet om geld gevraagd gewoon gezellig verder praten. Wil je ze echt beter leren kennen, ga er op vakantie, en overweeg in geen geval een huwelijk alvorens ze een paar keer gezien te hebben.
Voor de rest, heel veel succes, er zijn echt wel lieve en eerlijke vrouwen hoor, maar helaas hebben er velen ontdekt dat het gemakkelijke manier is om aan centjes te geraken.
Al doende leert men, maar je portomonee gewoon dicht houden!
Groetjes