Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
22 Mei 2012, 12:20:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: TFC (The filipino Channel)  (gelezen 2606 keer)
A A A A
ruff rider
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #10 Gepost op: 3 Mei 2010, 10:12:01 »

hoedjeaf

Er bestaat zoiets als 'cardsharing'. Hierbij wordt 1 smartcard gedeeld met verschillende gebruikers. Hiervoor heb je een ontvanger nodig met een netwerkaansluiting die rechtstreek aan het internet kan hangen. De Dreambox 500 is bv zo'n ontvanger en kan je reeds voor minder dan 100 € kopen tel daar nog de prijs van een schotel en bedrading bij dan ben je voor ong 150€ aan't kijken.

greetz
Ruff Rider

stip66
verbannen
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=1026155953
« Antwoord #11 Gepost op: 17 November 2010, 17:22:50 »

Kijk eens op www.pinoy365.com

Daar worden dagelijks nieuwe soap-afleveringen geplaatst, waar ze zoooooo gek op zijn
 thumb
Johan En Elvie
www.balikbayan.be
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=100001125208652
« Antwoord #12 Gepost op: 27 December 2010, 07:51:17 »

Ze zijn inderdaat heel erg zot van hun soap hier maar stelt eigenlijk niets voor, ze slagen er hier in om de akteurs elk seizoen te veranderen maar elk seizoen opnieuw hetzelfde verhaal te brengen of hoe Filippijnen echt in elkaar zitten, herhaal herhaal en herhaal ook wat hun muziek betreft, 2 jaar geleden hoorde ik dezelfde liedjes weerklinken. Eeerst dacht ik dat dit enkel bij mijn schoonbroer was omdat hij zich geen nieuwe CD`s had aangeschafd maar als ik ergens anders ga en nu in Manilla ook opnieuw dezelfde muziek.

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.
ruff rider
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #13 Gepost op: 28 December 2010, 11:45:13 »

hoedjeaf

Er bestaat zoiets als 'cardsharing'. Hierbij wordt 1 smartcard gedeeld met verschillende gebruikers. Hiervoor heb je een ontvanger nodig met een netwerkaansluiting die rechtstreek aan het internet kan hangen. De Dreambox 500 is bv zo'n ontvanger en kan je reeds voor minder dan 100 € kopen tel daar nog de prijs van een schotel en bedrading bij dan ben je voor ong 150€ aan't kijken.

greetz
Ruff Rider

Helaas is dit verhaal over en uit. TFC heeft veranderingen doorgevoerd en werkt nu zonder smartcard maar dan enkel met de door hen bijgeleverde ontvanger.  negatief

greetz
Ruff Rider

stip66
verbannen
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=1026155953
« Antwoord #14 Gepost op: 28 December 2010, 11:53:43 »

mijn madam kijkt soms op : www.pinoy365.com/ waar de recenste soaps ter beschikking zijn, for free  biggrinn
Pascal Keirens
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #15 Gepost op: 2 Januari 2011, 09:48:29 »

Wij hebben TFC in huis, maar heb er eigenlijk al spijt van... Kost 39 EUR per maand voor amper vier zenders, wil je een recente film bekijken betaal je 'pay per view' 5 euro extra voor de film, en het signaal valt regelmatig weg wegens 'problems with the main sattelite'...
Fail_over
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

« Antwoord #16 Gepost op: 2 Januari 2011, 09:56:07 »

Ik heb gewoon Kabel tv van Telenet. € 9,- per maand.
Belgische en Nederlandse zenders, een hoop Frans, en Duits. Turks, en Discovery canal. (Spellings controle kent ze niet)
Geen flatscreen, maar een gewoon 80" tv. Voldoen nog prima.  jajaja

Tinulang_Manok
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Germany Germany

« Antwoord #17 Gepost op: 14 Maart 2011, 22:51:36 »

mijn madam kijkt soms op : www.pinoy365.com/ waar de recenste soaps ter beschikking zijn, for free  biggrinn

De mijne kijkt altijd naar http://bayan24.tv/, gelukkig MET koptelefoon op, zodat ik niet de zegeningen van showtime hoef mee te maken  thumb

Amare et sapere vix deo conceditur
Pascal Keirens
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #18 Gepost op: 15 Maart 2011, 09:58:32 »

Sinds deze maand is TFC serieus gezakt van prijs: van 39 euro naar 25 euro per maand...
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: