En hoe is het met de snelheid van je internet gesteld? Kun jij een Yu Tube filmpje draaien zonder dat er om de 5 sec gebufferd wordt?
Ik zit hier nabij ne zendmast van de Smart maar de speed is sh..... In Manila heb ik ok een account bij Smart en daar kan ik gewoon streamvideo
volgen zonder die ergelijke buffering.
Ben heel benieuwd.
Hoe is het nu met je gezondheid? ben je al bij een arts geweest? en hoe bevalt het stoppen met roken na zo lang. Ik weet het dit is

Gr
P
Snelheid heb ik hier meestal absoluut niet En de You Tube filmpjes bufferen dus hier ook om de 5 sec. Mijn gezondheid lijkt aardig op te knappen en heb mijn check up een maandje uit moeten stellen. De oorzaken zijn het diep in de buidel moeten tasten om een justitieel familieprobleempje op te lossen en gisteren kwam de noodkreet voor financiële hulp van een schoonzus voor een absoluut noodzakelijke chemokuur welke geen uitstel meer kan lijden omdat daar in feite te lang al mee gewacht is. Zoals algemeen bekend wonen wij in de Filipijnen, dus hebben wij familie. Om die redenen heb ik mijn reis naar Cebu City een maandje op moeten schuiven en heb ik mij als troostprijs een slof Marlboro aangeschaft.
Dank voor je belangstelling, dat doet goed want wij zaten er vandaag wel een beetje door.
Groet