Ik hoop dat je ook een beetje aan je zelf denkt Straks ben jij de sigaar terwijl je geld naar de fam toe gaat. Ik wil niet lullig doen maar ik had de zelfde ervaring in het begin en eerlijk gezegd heb ik er een streep ondergezet. De een na de ander volgde en hoewel de verhalen triest waren moest ik er toch mee ophouden. Het ging tenkoste van mijn eigen budget en daar was ik niet voor naar hier gekomen.Je kan nu eenmaal niet iedereen helpen.Er zijngrenzen en die moet jij aangeven.
Ik weet het wat je misschien nu denkt."Ja maar ik kan de fam van mijn vrouw toch niet......" Nee inderdaad maar het mag niet zo zijn dat je zelf offert terwijl jouw gezondheid in het geding is.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Het is een lastige maar wel van vitaal belang wil je hier met vreugde kunnen leven.
Nadat ik de Fam heel duidelijk maar respectvol heb aangegeven, dat ook ik mijn limieten heb financieel en uitgelegd heb waarom heb ik nauwelijks meer vraag gehad tot op heden. Ze kennen mijn standpunt.
Ik hoop van harte dat je weer boven Jan komt en het weer kan gaan zien zitten. Ik hoop dat je een goeie steun van je vrouwtje hebt want dat is van het allergrootste belang.
Mijn advies hier hoe hart het ook moge lijken. Kies in de eerste plaats voor je zelf.Ik duim voor je
Met hartlijke groet
Pjottr
De blijdschap en dankbaarheid was het mij alleszins waard. Maar uiteraard blijf ik
ons op de eerste plaats houden want wij hebben hier geen zorgverlening of instanties waar wij, zoals in ons thuisland, op terug kunnen vallen. Met deze laatste aderlating zullen ze het moeten doen en zullen ze dan hun mobieltjes maar moeten gaan verkopen of verpanden. Hoe arm dit volk ook is, geld om sms'jes te versturen schijnt er altijd wel te zijn. Ze doen dat zelfs rijdend op een motor over een weg vol gaten in het asfalt.
Zelf ben ik op het ogenblik aan de Naclo2 (Google daar maar eens op), het doodt de bacteriën onder een bepaalde Ph waarde in het bloed. In Jip en Janneke taal, het geeft als het ware extra zuurstof in de bloedcellen.
Groet van Boomerang.