Deel 4
-2de deel eindbeschouwing Tja, veel kan ik niet meer toevoegen. Ik ben nu bijna 2 weken terug en mis PH ontzettend hard. Niet alleen omwille van mijn vriendin maar zeker ook de gemoedelijke sfeer aldaar. Is natuurlijk wel zo, ik was er op vakantie en dit kan je niet echt vergelijken met het dagelijkse leven. Eén keer je meedraait in de PH-molen zullen er ook wel zaken zijn die mij eerder storen dan aanspreken maar tot op heden moet ik ver zoeken eer ik dergelijke vind.
Ga ik terug? Absoluut, ik ken mijn vriendin nu net 5 maand en eigenlijk voelt het alsof ik haar al jaren ken. We zijn weer op ons oude ritme terecht gekomen, s'avonds de nodige uren achter de pc, de vele traantjes proberen weg te werken want mijn vriendin heeft het bijzonder lastig. Niet dat dit bij mij minder zou zijn maar laat ons eerlijk zijn, als "man" laten we onze zwakke kant niet zo gauw zien (dat proberen we althans). Maar het gevoel elkaar te missen is langs deze kant even sterk hoor.
Hoe het nu verder moet, hmmmm....... Zal vooral van de werkgever afhangen, ergens hoop ik nog dit jaar een dikke maand te kunnen terugkeren en ja, in die maand staat mij de grootste gebeurtenis te wachten van mijn leven. Trouwen

met diegene die ik enorm graag zie. Ok, t'is misschien heel vroeg om dergelijke beslissing te nemen maar ik volg mijn gevoel. Waarom moet ik nog 1 of 2 jaar wachten als ik nu voel dat ik er aan toe ben.
Ik zal dus ook de procedure opstarten voor het trouwen in PH, is veruit de makkelijkste weg om mijn vriendin (zal dan mijn vrouw zijn) naar hier te krijgen. Beide denken we echter al veel verder en weet ik ondertussen ook al dat eens ik de pensioensgerechtigde leeftijd zal bereikt hebben ik deze niet hier zal uitzitten maar dat ik zal proberen te genieten met mijn vrouwtje in dat heerlijke PH. Tja, wie weet echter wat de toekomst brengt, het is gelukkig nog een "ver van mijn bed show" dus echt kopzorgen

heb ik er nog niet over. Eerst zien hoe het verder allemaal loopt en vanaf nu stap voor stap richting toekomst (samen getrouwd) zetten.

En...... ondertussen heel veel informatie opsteken uit het forum hier.
Bij deze wil ik dan ook alle leden danken die mij tot op heden hebben bijgestaan met raad en daad, lees ik nog elke dag jullie belevenissen en bedank ik allen

die mij steunen ivm mijn verslag uit PH.
Mvg
Johan