Kevin, naar wat ik begrepen heb wordt er niet nagekeken hoe jullie elkaar hebben leren kennen, hoe vaak julie elkaar al gezien hebben of hoe lang jullie elkaar al kennen, bij de aanvraag of je kan trouwen, de legal capacity ... wanneer je aan de gezinshereniging begint dan worden wel met die elementen rekening gehouden, maar slechts één jaar verschil in leeftijd is nu niet bepaald een groot verschil hé! Elkaar slechts één keer gezien te hebben kan een reden zijn om schijnhuwelijk te onderzoeken, ale dat meen ik begrepen te hebben althans.
Het verschil met mijn verloofde is van een andere grootorde, slechts 24 lentes

en wij trouwen op 12 feb. 2011.
Phille, ik ben dan in de Fillippijnen, heb je nog feestneuzen of getuigen nodig? (grapje) alleszins van harte gefeliciteerd met je huwelijk.
groetjes
Robert
Robert, alvorens te antwoorden kon ik het niet laten om eerst te kijken of je Belg of Nederlander was, ik dacht, alé weer nen Nederlander die een opportuniteit ziet om eens een avondje gratis te kunnen eten en drinken
Bedankt robert, waar in de Phils ben je dan?
Ik verblijf in Tacloban, vertek de eerste week van januari, ga terug naar België de laatste week van maart of de eerste week van April, ben ook zinnens Buizensmurf te bezoeken (zelfde eiland Leyte).
heb later nog info van jou nodig i.v.m. Puerto Gallera, ik weet dat je daar al een paar maal bent geweest, ik zal je wel eens contacteren via pm
groetjes
Robert
ps: ik heb op het forum ooit eens een foto van jou gezien met andere leden van het forum, het was ergens in een cafe of een Phills restaurant in Antwerpen, gebeurd dat nog meer of was dat een eenmalige happening, A.pen is voor mij maar 25km zodoende