Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
22 Mei 2012, 13:08:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: V-beach resort in cebu  (gelezen 937 keer)
A A A A
JFK
In memoriam
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

de zee is mijn buurman

« Antwoord #10 Gepost op: 7 April 2010, 15:24:28 »

Inderdaad Mawibata, er is inmiddels weer heel wat veranderd al zijn er geen nieuwe woningen bijgekomen.
Kopers wachten nog met de bouw-start maar dat heeft ons niet belet alvast het clubhuis te bouwen, dat begin mei een "opening" krijgt tijdens de tewater lating van ons nieuwe polyester bootje voor 4 tot 6 duikers.
Ook hebben we sinds eind december er een mooi zwembad bij (Deze is prive van ons. Het andere voor het BeachPark moet nog gebouwd worden).
Maar het lijkt me beter om deze topic niet verder te 'verontreinigen' met postings over ons BeachPark. ontopic (al was ikzelf daar mee begonnen  weia)
Als het op prijs wordt gesteld kan ik een apart nieuw topic aanmaken en daar de huidige situatie op weergeven.
Hopelijk denkt inmiddels toch echt niemand meer dat ik daarmee reklame wil maken.
Ik heb dat in een eerdere posting hier al voldoende uitgelegd, dacht ik.

JFKJFK
vvjoris
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Plan, bereken en doe!

vvjoris vvjoris
« Antwoord #11 Gepost op: 9 April 2010, 18:18:20 »

Iemand een idee waar V-beach resort ongeveer ligt? Ze hadden er toch een plannetje kunnen bijdoen op hun website.
Guadalupe
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #12 Gepost op: 9 April 2010, 20:40:14 »

Staat er toch bij : National hi-way  Gawi Oslob Cebu Philippines

applaus

Wie lacht niet wie de mens beziet.
buizesmurf
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

http://www.facebook.com/p
« Antwoord #13 Gepost op: 10 April 2010, 02:13:37 »

In het zuiden van cebu-island,eerste brgy van Oslob als je van Cebu city komt.Er staat een groot bord langs de kant.Buiten het resort bakt hij ook brood,wafels,pizza's,enz op europese wijze.Dit juist ter inlichting,maar krijg vaak de vraag van vele waar je degelijk brood ed. kunt kopen.Met degelijk bedoel ik naar onze smaak.Een must als je daar komt is zijn "Belgisch ontbijt" voor mij genoeg voor de rest van de dag thumb thumb thumb
Het is geensids de bedoeling om reklame te maken,maar anderzijds is dit toch een nederlandstalig forum,en in cultuur en eten komt toch vaak waar je in de filipijnen.......daar dus onderandere........

Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: