Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
11 Februari 2012, 12:27:28 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: jaarlijks pasje  (gelezen 487 keer)
A A A A
buizesmurf
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Philippines Philippines

http://www.facebook.com/p
« Gepost op: 15 April 2010, 09:54:23 »

Vandaag naar imigration voor verlenging van mijn toerist visa hier in Dumaguete.Hebben ze toch weer wat bijgevonden.Nu een soort pasje,geldig voor 1 jaar,kosten ongeveer 2500 peso bovenop de fees voor de verlenging en  exclusief pasfoto's, de broodnodige Xerox,etc....Na de extra Fees voor maestro kaart gebruik bij de plaatselijke ATM's,waardevermindering van de euro,enz....... weetikniet weetikniet weetikniet weetikniet

Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch
callebaut
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #1 Gepost op: 15 April 2010, 15:08:27 »

Ik dacht dat dit ingegaan was eind februari , zo wist mij een Nederlander te vertellen in Manila , ( 50 dollar meerprijs ) . Maakt er wel een dure verlenging van .... 5 a 6 000 php nu voor 2 maand verlening ... negatief
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: