Bedankt voor jullie reactie's al.....maar ik ben er nog niet compleet uit, keuze hebben jullie me wel al gegeven maar.......
De werken zouden al starten op 1 mei.......en wij gaan pas 20 augustus naar ginder.
Dus er is geen witneus om te zien of de muren wel recht staan, of dat het is afgewerkt zoals wij het willen, er is wel degelijk een verschil tussen

en

of

wat dat betreft.
Nu hebben ze daar iemand gevonden, die wilt de job doen voor 300 peso per dag tesamen met een maatje.....dus 2X maal 300 peso per dag.....voor zeven dagen, en een familielid doet het breekwerk.
Maar of het prima vakmensen zijn weet ik ook niet, ik ga maar voort op wat ze me vertellen nu

Toen we nog in de Phils woonde heb ik ook eens een stel, waterleiding laten aanleggen naar de garage naast het huis.......1500 peso zonder materialen...ok.
De eerste dag alles in orde, de tweede dag bleef onze watermeter lopen zonder dat er ergens een kraan open stond, en de derde dag liep de meter dubbel.
Ik heb er nadien zelf twee dagen aan bezig geweest om alle lekken te dichten.....ja vakmensen......vlug geld verdienen ja!!!!!
Daarmee men vraag over de ervaringen van jullie.