@ Wushu
Voor alle duidelijkheid ik ben geen luxebeest, ok op basis van dit hotel zou ik hetzelfde denken natuurlijk; maar dit is in Manila (Makati City); en geloof het of niet, de enige reden dat ik dit hotel heb geboekt is wegens het zwembad, ben je al eens in Manila geweest? Dan is een frisse duik op tijd en stond meer dan welkom; en vind maar is een hotel met een degelijk, aangenaam zwembad.
Ik heb net gekeken wat de Mandarin kost, er is een promotie 4.500,00 PHP per nacht, is nu ook niet de kop af he; maar zoals ik al zei, dit type hotel neem ik alleen maar in Manila. Ik denk dat een budget hotel in Manila al snel 2.000,00 PHP kost en dan is dat echt wel budget. Maar veel ervaring heb ik niet met budget hotels in Manila.
Momenteel kan ik alleen over Puerto Galera, White Beach, oordelen en daar ben ik al twee keer geweest en telkens in hotel "Sea Jewel" overnacht, zeer basic, proper, bed, airco en douche ... 1.000 PHP per nacht ... aan een strand moet ik niet meer hebben! Aan het strand is men toch niet in zen kamer ... veel te gezellig aan het strand, leuke openlucht bars, BBQ overal, en fun

, pintjes aan 40PHP