hi, de meesten hier zijn duidelijke "luxebeesten"

Robelle House in Makati heb ik jaren overnacht, maar het werd steeds een trapje minder schoon. Toen overgestapt naar Great Eastern. was een paar 100 duurder. Inmiddels na een aantal jaren begint daar ook de plee te lekken en de lampen breken zo van de wand. Ze doen weinig onderhoud. Dus misschien inderdaad volgende keer city garden, hoewel bijna dubbele prijs van Great Eastern. Makati is natuurlijk wel een beetje duurder, maar ik zit er liever dan de andere wijken.
Ach, luxe beesten, ik geef toe dat de hotels duurder worden naarmate mijn leeftijd stijgt, daarom ben ik blij in het verleden de backpacker te hebben uitgehangen. Doe ik alleen nu nog met de motor. Maar ik ga ook niet in de Dusit of Shangri-La sector, dat is me te overpriced.
Maar ja, alles is "doenbaar".
ik heb nu al in de Dusit geslapen en ik moet zeggen dat de city garden mooiere kamers heeft... ontbijt is wat minder... maar wat doe je daar, een omelet of zo binnen spelen met enkele broodjes... die zijn ook dik inorde bij de city garden...
de Dusit is zeker zijn geld niet waard... en wat is een luxe beest... ik verkies wat dichter bij het shopping gebeuren te zitten... want wat je uitspaard aan je kamer ben je weer kwijt aan taxi's als je verder zit

... en het vrouwtje zit ook graag in het wat betere als we in manila zijn...