Alles heeft zijn prijs.
Twee keer heb ik 10 dagen verbleven in het Manila Hotel, alweer zo'n 15 jaar geleden. En het is toch geweldig om het eens mee te maken.
Je moet daar eens een peppercorn steak bestellen. Voor de ouderen onder de leden hier, je kan gerust je valse tanden uitdoen, want zachter zal je niet vlug vinden.

Maar in Sheraton op de Harizon Plaza is het ook super, en ben daar een tientaal keer geweest. Ik betaalde daar 20 jaar geleden 96 Dollar ++. ( bedrijfsonkosten) dus dan doe je dat ook wat makkelijker.
Daarna ben ik eens in centre point hotel in Cebu City geweest en ben daar snacht's gaan lopen van de kakkerlakken in mijn bed en mijn oren. Prijs was een 40 Dollar want was maar voor twee nachten.
Mijn broer zijn wedding was in Peninsula in Makati. Superdeluxe gewoon en leuk om is mee te maken
Nu heb ik in Lapulapu een hotelletje ontdekt van 1000 Peso p/nacht en verdomd netjes en schoon en alles wat je wenst. ( Duitse eigenaar)
Dus goedkoop en goed is best mogelijk. Ik hoef geen 124 gangen ontbijt want ben een kleine ontbijter. Ben zeker geen luxebeest, maar was wel leuk om allemaal mee te maken.
Ieder zijn meug en mogelijkheden.