Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
23 Mei 2012, 07:05:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Goed nieuws voor mannen met een jongere partner  (gelezen 507 keer)
A A A A
boomerang
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

"Gjin nijs yn'e krante, it binne deselde letters.

« Gepost op: 14 Mei 2010, 08:59:25 »

Vandaag in Spits gelezen :

Cougars gaan sneller dood
Vrouwen die een jongere partner hebben leven aanzienlijk korter dan vrouwen die het met een leeftijdsgenoot doen. Mannen die een jongere partner hebben leven juist langer  applaus Dat blijkt uit Duits onderzoek, meldt de Britse krant Daily Mail vandaag.

Als een man zeven jaar jonger is, dan is de kans dat zijn partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. “Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de vrouw,” aldus een onderzoeker. Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.

Cougars zouden sneller dood gaan omdat een jonge vriend veel stress met zich meebrengt; de relatie voldoet niet aan de eisen van de maatschappij.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Mei 2010, 10:41:38 »

ik kan nooit snappen wrom ze naar zulke onzin onderzoek gaan doen  ze kunne dat geld beter voor een nuttig onderzoek gebruiken

het leven is net een lul keihard en veel te kort
boomerang
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Mei 2010, 10:51:48 »

ik kan nooit snappen wrom ze naar zulke onzin onderzoek gaan doen  ze kunne dat geld beter voor een nuttig onderzoek gebruiken

Dit is het beste en meest nuttige positieve onderzoek wat zij kunnen doen. "It made my day"

Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Mei 2010, 11:09:33 »

En morgen of overmorgen lees je dan weer in een ander onderzoek dat het juist andersom is  haha

Rich
stip66
verbannen
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=1026155953
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Mei 2010, 11:29:01 »

En morgen of overmorgen lees je dan weer in een ander onderzoek dat het juist andersom is  haha

Als ik in 2060 nog posts plaats hier, was het een correct onderzoek  lachen
boomerang
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Mei 2010, 11:39:18 »

Als ik in 2060 nog posts plaats hier, was het een correct onderzoek  lachen

Dit is absoluut een correct onderzoek. Stel je voor dat ik veroordeeld zou zijn om mijn leven te moeten slijten met een leeftijdsgenote.

Fietstochtjes door Drenthe.....
Bezoekjes aan rommelmarkten..........
Theedrinken bij haar vriendinnen........
1 x In de week klaverjassen of biljarten in de bejaardensoos.......

Enkel het teruglezen van bovenstaande 4 regeltjes doet al een doodsverlangen in mij ontwaken.

De onderzoekers hebben volgens mij dus gelijk !!!

jens
let niet op mijn pen daar ik geen notaris ben.zeer ruw forumumlid
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #6 Gepost op: 14 Mei 2010, 11:41:09 »

mijn asawa gund mij geen lang leven , zij is 9 jaar jonger dan ik . ik heb haar dit bericht laten lezen en haar verteld dat ik nog 2 meisjes van 18 erbij wide hebben   copulatie lachen dit vond zij geen goed plan   shoot13lj7   tis ook nooit goed.

jens......

neem het leven niet te zwaar, je komt er toch niet levend van af.
Voshaar Schuttingen
ganda
Forumlid
*

« Antwoord #7 Gepost op: 14 Mei 2010, 12:09:54 »

Als een man zeven jaar jonger is, dan is de kans dat zijn partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. “Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de vrouw,” aldus een onderzoeker. Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.

DUS

Als een vrouw zeven jaar jonger is, dan is de kans dat haar partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. “Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de man,” aldus een onderzoeker. Voor vrouwen met jonge mannen geldt dat omgekeerd.

Is da nu goed nieuws voor mannen met een jongere partner?   Woeha.... wa ne bullshit.. lachen lachen
boomerang
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #8 Gepost op: 14 Mei 2010, 12:13:08 »

DUS

Als een vrouw zeven jaar jonger is, dan is de kans dat haar partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. “Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de man,” aldus een onderzoeker. Voor vrouwen met jonge mannen geldt dat omgekeerd.

Is da nu goed nieuws voor mannen met een jongere partner?   Woeha.... wa ne bullshit.. lachen lachen

Wel goed lezen natuurlijk : Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: