Leuke foto's/verslag.
Goh, dan is het maar behelpen met het KLM voer...... ziet er goed uit!

Wel, ik moet toch wel eerlijk zijn hoor; ik had inderdaad geluk dat ik een gratis upgrade naar Business heb gekregen in Abu Dhabi richting Manilla, want ... in vergelijking met mijn vorige vluchten met Eithad viel in economy het eten toch wel tegen; is niet meer te vergelijken met een aantal maand ervoor; waarschijnlijk zal ook bij Etihad de crisis zijn tol hebben gehad.
De vriendelijkheid, service, etc daar geen klagen over; het eten dat is serieus minder geworden; voorheen stonden er op de karretjes wijn en andere lekkere drankjes, daar moet je nu expliciet om vragen ... is toch wel anders dan wat ik gewoon was. Wat eten betreft is er zo goed als geen verschil meer met KLM. Ook waren er geen snacks beschikbaar, buiten wat zoute koekjes ... tijdens de vlucht van Manilla naar Abu Dhabi, toch een goeie 9 uur, een warme sandwich net na het opstijgen, dan een uur of 6 niks en dan ontbijt ... viel me toch wel tegen. De Etihad lounge in Manilla is ook maar niks, dag en nacht verschil met die in Abu Dhabi. Ik had een hongertje tussendoor en er was niks voorhanden, vind ik niet kunnen! Nu ja, voor 670 euro mag men de lat niet te hoog leggen veronderstel ik

Als men wat drank kwam rondbrengen dan was het alleen maar water, er waren andere tijden. Ok, toegegeven, als men om iets anders vroeg dan werd het met een smile gebracht, maar dan moet men het wel zeer expliciet vragen.
Dit veranderd niets aan mijn mening wat Etihad betreft hoor, is voor mij nog steeds de meest voor de hand liggende keuze ... alleen al omdat ze vanuit Brussel vliegen. Maar toch, stel de verwachtingen bij, anders zou het wel eens een teleurstelling kunnen worden.