Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
9 Februari 2012, 06:57:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen  (gelezen 7513 keer)
A A A A
ladgar
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Gepost op: 27 Mei 2010, 15:55:46 »

deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=EuEWPTvg7uI

deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=lZpSa_FNFHw

deel 3

http://www.youtube.com/watch?v=jZfAT0zkgXM

deel 4
http://www.youtube.com/watch?v=m2Qwx5uTmeY

« Laatste verandering: 28 Mei 2010, 09:31:01 door Admin » Gelogd
Digos
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Mei 2010, 17:22:42 »

Schrijnend......die twee boeren.

Pluk de dag :-)
Rich
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

IEDERE DAG HEEFT EEN ANDERE NAAM

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Mei 2010, 17:59:41 »

Erg hé, en dat zoiets dan nog op TV is geweest. En nog erger vind ik het voor die twee vrouwen.

Rich
boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Mei 2010, 18:58:06 »

het spijt mij zeer maar van zulke mensen zakt mijn broek af , ik walg van zulke lui ze praten over die vrouwen of het hun bezit is en alsof het een stuk vlees is wat ze bij de slager kopen .

ik ben dan ook niet moeders mooiste maar ik respekteer tog zeker wel vrouwen uit de armere landen hun denken ik heb het geld dus ze luisteren maar wat ik te zeggen heb en ze moeten blij zijn dat ik met ze getrouwd ben .
sorry maar ik vind dat zieke lui oftewel crapuuls  of hoe zeg je dat in belgies.

sorry voor mijn verwoordingen   

het leven is net een lul keihard en veel te kort
Fail_over
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

http://www.facebook.com/twiindesign
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Mei 2010, 18:59:45 »

Heb ff zitten kijken. Inderdaad schrijnend.

Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Mei 2010, 19:03:43 »

Ik heb er geen woorden voor! Een echte schande!
Carpie
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Mei 2010, 19:32:51 »

Eerlijk, ik ben beschaamd dit ooit te moeten tonen aan mijn toekomstige. ikkeniebegrijp

Denken die nu werkelijk aan niks anders dan werken en sex voor die vrouwen, man man man......

Eerlijk, hetgene waar zei het meest aan denken vind ik het minst belangrijke. Ik vind het enorm belangrijk haar een nieuwe thuis te kunnen geven waar we "SAMEN" echt gelukkig kunnen worden.

En wat betreft de Filipijnen, dit gaan we zeker op geregelde tijdstippen bezoeken, is tenslotte haar roots en die kan je en wil ik absoluut niet wegcijferen.

Een beschaamde vlaming........
stip66
verbannen
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=1026155953
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:20:27 »

ik heb alle 4 parts met verbijstering mogen aanschouwen. Straffer nog, ik was verlamd en te geschoked om dit te pauseren. Akkoord, het gaat hier over een reportage van enkele jaren terug, maar ik ben beschaamd, beschaamd om Belg te zijn. Deze vette, achterlijke, decadente, imbiciele, debiele, hopeloze, degoutante, seniele, hopeloze, impotente diepvriesproducten die al 20x ontdooit zijn en zonder hun weten terug ingevroren zijn, wetentende dat een pier slimmer is dan de kont van de pier, die al 5x afgehakt is door ne boer die hun kont gebruikt heeft voor te vissen, waar zelfs de vissen van kotsen omdat... kga stoppen hier....

Kastrerenen die kerels, verbod geven met omgang van vrouwen, bha, ik heb veel gezien, maar dit tart alles.....

Sorry, ik ben misselijk.....

wesley1977
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #8 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:36:56 »

Met walging heb ik deze video bekeken. Ik had de eerste aflevering wel al gezien, die van 10 jaar geleden, maar deze heb ik blijkbaar gemist.

Respectlozen zijn het gewoon, zo een vrouw als een object bekijken. Het is gewoon niet te geloven dat er zo een vulgaire mannen bestaan. Ik hoop van harte dat die Lisa en Lydia tot het besef gekomen zijn dat ze veel beter verdienen dan dit. En ik hoop dat die 2 vulgaire boeren nog gelukkig 'alleen' blijven voor de rest van hun leven en niet nog meer vrouwen misbruiken. Een schande is het gewoon.

Tevens geeft de reportage ook een negatief beeld over mannen die de liefde hebben gevonden in de Filippijnen. Alsof het 'hopeloze' gevallen zijn die naar de Filippijnen gaan om daar een vrouw te zoeken. Het is jammer dat Jambers enkel deze reportage heeft gefilmd en geen bijkomende reportage heeft gemaakt dat er echt wel 'gelukkige' Filippijnse vrouwen in België wonen die respect krijgen van hun man. Maar ja, waar wordt het voor gemaakt? Uiteraard, voor de sensatie en voor zoveel mogelijk kijkcijfers te halen.
Fail_over
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Belgium Belgium

http://www.facebook.com/twiindesign
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:37:44 »

ik heb alle 4 parts met verbijstering mogen aanschouwen. Straffer nog, ik was verlamd en te geschoked om dit te pauseren. Akkoord, het gaat hier over een reportage van enkele jaren terug, maar ik ben beschaamd, beschaamd om Belg te zijn. Deze vette, achterlijke, decadente, imbiciele, debiele, hopeloze, degoutante, seniele, hopeloze, impotente diepvriesproducten die al 20x ontdooit zijn en zonder hun weten terug ingevroren zijn, wetentende dat een pier slimmer is dan de kont van de pier, die al 5x afgehakt is door ne boer die hun kont gebruikt heeft voor te vissen, waar zelfs de vissen van kotsen omdat... kga stoppen hier....

Kastrerenen die kerels, verbod geven met omgang van vrouwen, bha, ik heb veel gezien, maar dit tart alles.....

Sorry, ik ben misselijk.....

Idem, ik was te verbijstert om eerst een lang bericht te kunnen typen.

Maar nu snap ik ook een klein beetje beter waar die overheids angst voor schijnhuwelijk vandaan komt.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10   Omhoog
  Print  

Ga naar: