zijn we dus al enkele weken aan het uitkijken naar een deftig tweedehands model... hier en daar wel wat gezien, maar omdat ik enkel in oktober terug keer hebben we nog niet veel verkopers gecontacteerd...
maar er was toch 1 auto die wat te mooi klonk om waar te zijn... ging om een mitsubishi lancer van 1996... verse lak erop en zag er goed uit voor 96.000P... lady driven

dus dat kan niet slecht zijn

dus maar mailtje gestuurd, kreeg ik als reply dat de auto nu in UK is en dat ze die wel terug wou shepen als we konden aantonen dat we genoeg geld hadden... de manier waarop ze het wou controleren zou gaan via western union

...
ze wou dat ik de helft van het bedrag naar een vriend in UK zou zenden, die kon het geld gewoon laten staan en haar contacteren dat het geld wel degelijk daar was...

dus mijn eerste gevoel van, lijkt te mooi om waar te zijn was dus gegrond

die heb ik dus maar bedankt voor de moeite en haar add op die website laten verwijderen...
enkele dagen later had mijn vrouwtje een honda accord gezien van 1998... gewoon met papier op het achteraam met de tekst for sale 180K neg... dus heb ik haar maar laten bellen... vroeg ze zijn laatste prijs... die was 150K...
ok... is nog te doen... dus maar kuya gestuurd met mechanic... kwam die terug na een uurtje... vertelde die, die auto is nog geen 100K waard... overal mankementjes die mij in totaal waarschijnlijk 60K zouden kosten

kreeg mijn vrouwtje s'avonds een kwaade telefoon van die kerel dat ze hem moest betalen voor het uur dat die kwijt was

... vertelde ze hem in haar lieve stem, dat de domme kloot die zijn wagen zou kopen voor 150K dat uur wel zou betalen

wat is het toch een schat

dus de zoektocht gaat verder, ik hou jullie op de hoogte