heb ook al veel naar die owner jeeps gekeken... vind die gewoon het einde... maar het vrouwtje is er ook niet voor te vinden...

Klinkt me bekend in de oren Xav, veel filippijnse vrouwen vinden een ownerjeep niks, en noemen het een armoedzaaiersauto, of een auto voor mensen die wel een auto willen hebben maar eigenlijk niet het geld er voor hebben. Maar ook speelt mee dat de meesten aircon in de auto willen. Een kennis van me had een ownerjeep en ik vind het wel leuk rijden, ,lekker windje om je oren, zolang je maar niet stistaat want dan word het warm. Helaas kon ik toen ik in palawan woonde niet zo gauw een ownerjeep vinden, en heb ik bij Transcor Motors In Puerto Princesa maar een suzuki multicab gekocht. Een nieuwe ,die in Filippijnen geassambleerd is, kosste in 2008, 200duizend peso. Ik was in Nederland altijd gewend japanse auto,s te rijden zonder problemen dus had wel vertrouwen in suzuki. Zwaar tegen gevallen, het ene mankement na het andere. Een ander nadeel is dat ik er zelf niet in kan rijden, hoewel ik niet overdreven lang ben ( 1meter80) ben ik gewoon te groot om in die multicab te rijden,geen probleem want mijn zwager of schoonvader rijd voor mij. En ik zit dus gewoon op het bankje in de laadbak. Ik heb er wel eens 1 rondje in gereden , en het stuurd beroerd en schakeld beroerd. Ik weet niet of er meer forumleden met ervaringen zijn met een multicab,maar voor mij is het eens maar nooit meer.