Als nieuwkomer op het forum wil ik hiermee mijn eerste onderwerp schrijven,mischien een voor de meeste forum leden geenzins prettig onderwerp.
welnu mijn waargebeurde belevenis,ik, noem mij maar loyd en mijn asawa en ons nu twee jarig zoontje zijn afgelopen januarie op famielie bezoek geweest in de filippijnen
(manilla) overigens voor mij nu de twede keer in mijn nu 50 jarig bestaan, en wederom in het zelfde hotel. de eerste keer in het City state hotel, overigens een prachtig hotel
was in december 2006 toen we midden in de nacht wakker schrokken door vechtende ratten onder het plavond op de vierde etage, hiervan hebben wij melding van gemaakt
en een andere kamer gekregen en hadden er geen last meer van.
En nu afgelopen januarie toch weer het zelfde hotel genomen denkende dat het hotel nu wel van zijn ratten verlost was; dus mooi niet.
bijna een hele week niet geslapen,het bogon in week twee weer gedonder onder het plavond,een dag later voelde ik wat over mij benen lopen ik dacht dat ik mij dat inbeelde

:negatief:ik draaide mij nog om en deed mijn ogen half slapende open en keek een rat recht in zijn ogen.dus de hele nacht niet meer geslapen,met man en macht de rat proberen te vangen wat overigens ook gelukt is. toch nog de hele vakantie in dit hotel gebleven,welliswaar op de tiende verdiepping.
Dus beste forum leden wees gewaarschuwd.
Ps. Jens kan er over mee praten die was er in 2006 met zijn familie bij.