ik ging er eigenlijk omdat ik dacht een lekkere "Duvel" te drinken. Maar geen belgische bieren op de kaart, met als gevolg dat ik 'beduveld' was op een andere manier.
Het stoofvlees was behoorlijk slapjes, en de portie veel te klein.
Dan is er veel veranderd sinds october 2009....

en de prijs, tja..... php 185 voor nen Duvel is niet overdreven. Ik betaal meer op de Groenplaats, op pisafstand van thuis dan voor het Willebroekse goud, 12,000 Km hier vandaan.

Wij zijn er 3x geweest. ( 1x in het gezelschap van Mawibata & Mhimi )
1ste keer hebben we steak tenderloin gegeten, was prima in alle opzichten.

De rekening van de tenderloinsteak ( 200 gr ) met frietjes bedroeg php 750 en viel dus best mee.
Lekker mals, saignant, vol smaak ( niet afgekookt ) en voldoende qua volume voor mij.
De volgende 2 maanden heb ik mijn tanden stuk gebeten op hunne steak. Als ik mijn schoenen had afgekookt, waren die malser geweest

2de keer stoofvlees. Viel tegen daar het op een andere manier was klaargemaakt. Wij zijn bereiding met bruin bier gewoon.

Om eerlijk te zijn, zag het stoofvlees er al niet uit bij de servering...
Qua gastvrijheid mocht ik ook niet klagen, de

eigenaar kwam bij ons zitten voor ne babbel en heeft nog enkele bruikbare tips gegeven voor het interview in de ambassade, daags erna. De interviewster, Amy ( dacht ik ) zou er ook regelmatig over de vloer komen.
Zo zie je maar hoe een zaak in enkele maanden tijd kan verloederen......
Maar we zijn weer aan het afwijken, het begon met ratten en we zitten nu op cullinair niveau