Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
10 Februari 2012, 13:56:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ratten op je hotelkamer.  (gelezen 1553 keer)
A A A A
Phille
Koloniale kapitalistische betweter met roze bril
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #30 Gepost op: 30 Mei 2010, 15:49:48 »

Om toch effe ook iets te schrijven over Juri's, ben daar ook eens geweest, was in januari van dit jaar.

Toen we binnenkwamen geen klanten en rare sfeer, en het rook er erg muf (het kwam minder proper over als een echt Filipijns restaurant  denk) ... mijn honger was al bijna over, maar dacht, nu we hier toch zijn ... toen ik de menukaart optilde liep er een kakkerlak weg, ik weet dat men die ondingen wel meer aantreft in de Phils, maar toch ... men stelt dan toch wel de hygiĆ«ne in vraag, hoe moet het er dan uitzien in de keuken was mijn eerste gedachte! Algemene indruk was dat het er allemaal erg verloederd uitzag!

Belgische biertjes waren er niet te krijgen, dan hebben we maar besloten om ergens anders iets te gaan eten.
Amice
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #31 Gepost op: 30 Mei 2010, 23:38:22 »

ALs ik het bericht van ladgar tussen de regels door goed interpreteer zijn die jongens ook meer ergens anders mee bezig dan een restaurant runnen.  weetikniet

Zo ja dan wordt daarmee de deksel van de beerput even opgetild en zou dit gedeelte van het topic beter afgeschedien kunnen worden door een moderator.
Want dan wil ik wel graag de hele beerput open zien.  lachen

Kakkerlakken vind je inderdaad overal maar er waren tijden dat het er in juris beneden iig proper uitzag.
De keuken is er boven. Er heeft n paar jaar geleden n portugese belg gewerkt als kok die niet aan koken toekwam omdat die bezig was de hele vloer af te steken en te kuisen.

Kan me nog herrinneren( ik kwam er toen nog) dat die amsterdammer hem daar nog voor prijsde omdat het zoveel werk was.
Koken kon hij geloof ik ook niet, want hij heeft er niet lang gewerkt  biggrinn

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
infas
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #32 Gepost op: 11 Juni 2010, 08:19:42 »

Ik zat onlangs op uitnodiging te eten in de cebu sports club in de buurt van Ayala.
Daar liep er toch ook een muisje het restaurant door en dit is een van de betere restaurants lachen
Johan En Elvie
www.balikbayan.be
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Belg Belg

Belgium Belgium

profile.php?id=100001125208652
« Antwoord #33 Gepost op: 11 Juni 2010, 15:52:20 »

Je bent nooit zeker daar en nergens.
Het restaurant mag er nog zo mooi uitzien je ziet niet wat er in de keuken gebeurd.
Er zal in de  smiley-philippines wel geen controle op zijn terwijl dit hier wel het geval is en maar goed ook.
en zelfs dan vinden ze hier nog dingen die niet kunnen maar ze worden toch in het oog gehouden.

Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: