€ 904 is inderdaad het bedrag. Was een 4tal dagen nog € 885 maar toen ik maandagavond wilde boeken zag ik de verhoging.
Waren trouwens maar 3 plaatsen meer beschikbaar dus heb ik toen maar beslist.
Aangezien ik absoluut op maandag wil arriveren dien ik hier wel op zondag te vertrekken.
Vorige keer betaalde ik via Eitihad € 650 maar ja, dat was dan vertrek op een vrijdag alsook de terugkeer. Nu vertrek op zondag en keer ook terug op een zondag. Maar bij KLM maakt dat geen verschil in prijs dus kwam het beste uit.
Ik vraag mij juist af of ik voor een stoel met extra beenruimte zou gaan, die optie kan ik nu al opteren maar dan kost mij dat nog es € 130 extra en dat nog maar enkel ( Amsterdam-Manilla)
Pfff, uiteindelijk toch duur grapje alhoewel over wordt gezegd dat prijs voor vluchten zullen dalen door de crisis, niet dus..................
Grtz
Johan
ik zou die 130 euro gewoon lekker in de pocket houden. zoveel stelt het niet voor.
je kan een stoel nemen in het midden beetje achteraan, als dan de stoelen van 2 niet bezet zijn ga je daar meteen zitten voordat je vertrekt. heb ik zelf ook gedaan, ging prima.
ik heb ook vaker bij nooduitgang gezeten, toen het nog gewoon gratis was, ik heb er geen 130 euro voor over.
gewoon af en toe beetje wandelen, lekkere borrel pakken, filmpje kijken. kan je dat geld beter daar uitgeven.