Meestal is er Wifi in de (Betere) hotels. Je vraagt de toegangscode, en hoppa, ge zit op het (draadloos) internet.
No wires needed
Dit zou je denken, maar ondertussen heb ik wat ervaring opgedaan met een aantal (betere) hotels, waaronder Sofitel,Heritage Hotel, Diamond Hotel en Mandarin Hotel, geen van alle hadden WiFi op de kamer, het was nog op de oude manier netwerk kabel inpluggen en verschrikkelijk traag. Wel WiFi in de lobby, maar niet op de kamers.
Hoe het bij traders gesteld is weet ik niet, maar ik vermoed dat dit waarschijnlijk hetzelfde zal zijn, een kabel meenemen is niet nodig, die is voorzien en technische ondersteuning ook, als internet niet in de prijs is inbegrepen hou er rekening mee dat ze hier serieus voor doorrekenen.
Gelijk heb Je Phil , wanneer men adverteerd WiFi aanwezig is het meestal in de lobby , Bayview park Hotel enkel gratis lobby of meerprijs op de kamer 120 php per uur !!!!
Meestal neem ik Lotus garden hotel gelegen Mabini street Ermita en enkel de nieuwe kamers in het nieuwe gedeelte is ( gratis) WiFi op de kamers
In het oude gedeelte slechts Lobby ....
Het is ook niet altijd duidelijk vermeld op hun websites en of het gratis is of meerprijs