Juist Rich, al die Filipina's die geen relatie met een westerling kunnen ook perfect overleven, maar dankzij de westerling kunnen ze zich gewoon wat meer luxe permiteren.
Het zit duidelijk in hun mentaliteit ingebakken en vinden het de normaalste zaak van de wereld om geld van hun westerse partner te vragen; ik denk dat ze ook goed beseffen hoe wij denken en maken daar graag (mis)bruik van; dat is althans het idee dat ik heb.
ook 90 % van de Westerse mannen helpt hun familie en wil je dit niet zoek dan in België een vrouw die met je geld regelmatig of zelfs heel veel gaat winkelen zonder dat je het weet. Of je verlaat met al je hebben en houwen.
Ik weet één ding zo'n Belgische vrouw zal heel veel meer kosten aan u dan dat je uw familie in de Filippijnen uit de misserie helpt en dus mensen gelukkig maakt
Wie geeft de garantie dat van zodra men getrouwd is en de filipina in belgie is dat zij er niet vandoor gaat met al je hebben en houwen? Ne keer getrouwd met een Filipina en wonende in België, gelden precies dezelfde regels als je zou getrouwd zijn met een Belgische; dus uw redenering loopt een beetje mank.
Of 90% van de westerse mannen de familie helpt vind ik toch maar wat kort door de bocht, men zal ze steunen waar nodig; maar dit beperkt zich dan toch wel tot de ouders en niet de gehele familie!
Wij zijn reeds zo ver dat wij geen enkele euro meer opsturen naar haar familie maar wij hebben er wel voor gezorgd dat ze daar zelf voor hun inkomen kunnen instaan (1 internetcafe, 1 verhuur van videos met wat verkoop van drank en goed verkopende kleinere goederen)
Je schrijft zelf dat je niet langer euros naar de familie stuurt, daar je ervoor gezorgd hebt dat ze zichzelf kunnen behelpen; wat ga je doen indien dat fout afloopt en ze toch opnieuw op je stoep komen staan voor geld? Ben benieuwd