idd er zijn weinig of geen Aziatische landen waar homohuwelijk is toegestaan, wel bvb in Zuid-Afrika, maar eerlijk zou ik liefst wachten met een huwelijk om dat later op een correcte manier in België te doen en dan zijn familie uit te nodigen.
Wereldwijd zijn er zeer weinig landen waar het überhaubt is toegestaan, is niet alleen zo in Azië zo. Klik op deze link,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homohuwelijk, in Europa kan het alleen maar in België, Nederland, Zweden, Noorwegen, Spanje en Portugal.
in de Filippijnen werd m'n vriend gediscrimineerd wegens zijn homo geaardheid
Ook ik heb de indruk dat dit niet strookt met de waarheid, ik heb de indruk dat het homo zijn behoorlijk goed aanvaard wordt, men ziet erg veel she-males en ik heb den indruk dat men hier zelfs trots op is.
Daartegenover, ik heb er geen enkel twijfel over dat het homohuwelijk als dusdanig heel grote taboe is in een katoliek land als de Filipijnen, dat zullen allicht een paar bruggen te ver zijn. Maar de geaardheid op zich daarmee heeft de Filippijnse maatschappij geen problemen mee, dat is toch de indruk die ik heb.
Veel mensen trouwen dan ginder om via gezinshereniging naar hier te kunnen komen maar dat is uitgesloten denk ik via huwelijk voor jou.
Zou dit nu precies geen reden kunnen zijn om het gemakkelijker te maken een visum aan te vragen om hier in Belgie te kunnen trouwen? Daar het daar niet kan, zou dat toch als discriminatie aangehaald kunnen worden, het homohuwelijk kan wel in België hé. Misschien moet je deze piste is onder de loep nemen.
Het enige probleem dat ik mij kan bedenken is het conservatieve karakter van velen onder ons, dus bij DVZ zullen ze waarschijnlijk in hun haren krabben.
Veel succes!