Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
11 Februari 2012, 15:49:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: * Make your home safe -- PNP  (gelezen 304 keer)
A A A A
balikbayan
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

« Antwoord #10 Gepost op: 4 December 2011, 01:22:58 »

Ben ik het mee eens

Voor een fatsoenlijke maaltijd en een aai over de bol en een krabbel achter de oor.

Iedereen heeft er schrik van dat witte mormel van ons met 1 bal en ik pak hem op en zet hem onder de douche en shampoo hem  weetikniet

Alleen jammer dat ie na 5 minuten al door de rotzooi rolt om die frisse geur van limoenen kwijt  te raken  lachen

Toch hij vreet je op als je niet thuishoort op de lokatie en als ie bijt krijgt ie van mij extra  floet
Digos
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #11 Gepost op: 4 December 2011, 02:01:48 »

Correct zo is het.......BB jij kan rijmen zonder je gat op te lichten zoals ze bij ons zeggen.

Wassen van de honden, was inderdaad zo om ze aan de ketting te houden voor een tijd, anders gingen ze direct rollen door de carabao shit.

Citaat
Alleen jammer dat ie na 5 minuten al door de rotzooi rolt om die frisse geur van limoenen kwijt  te raken  

Toch hij vreet je op als je niet thuishoort op de lokatie en als ie bijt krijgt ie van mij extra  

Is soms het enigste waar je op kon rekenen, trouw waren ze wel......wat je van de mensen niet atijd kon zeggen.

Bijten moest ie wel niet....want dat kan je duur te komen staan.

« Laatste verandering: 4 December 2011, 02:59:04 door Digos » Gelogd

Pluk de dag :-)
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: