Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

Voshaar Schuttingen
Filippijnen forum
4 September 2010, 09:17:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 10 geboden  (gelezen 2257 keer)
A A A A
callebaut
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #30 Gepost op: 12 Januari 2010, 08:58:29 »

Hee Kano   ik dacht dat 2000 X 30 = 60 000 en niet 66 000   ikkeniebegrijp
Zoals ik ook zei , ik gebruik nooit het volle bedrag .....de rest is spaargeld
Mawibata
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #31 Gepost op: 12 Januari 2010, 10:07:36 »

Ron,

Wat Kano bedoeld is :

60.000 =  boven de € 900.00  als je rekent aan de koers van 66 Piso

60.000 delen door 66  geeft  € 909.09

Maar het blijft idd weinig   jajaja

callebaut
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #32 Gepost op: 12 Januari 2010, 16:24:58 »

Oeeeps skoezie Kano , zal in het vervolg wat aandachtiger moeten lezen
Bedankt Mawibata voor mijn rechtzetting ...... thumb
In ieder geval heb ik een file aangemaakt in Exel en kan dus zien wat mijn gemiddelde uitgave is op 3 maanden. Namelik het bedrag 751,54 euro .
Kerst en nieuwjaar inbegrepen wat eigenlijk een dure maand was ....komt er ook bij nog een vlucht bij cebu - davao - cebu ,een maand een kamer huren in davao  10 000 php terwijl mijn huur in cebu gewoon verder liep 16 000 php all in .
10 dagen  at the Ocean bay beach resort te Dalaguete
Dit is all in ..... moet er ook bij vermelden dat ik niet om de haverklap een taxi neem en probeer mij zoveel mogelijk te verplaatsen met jeepny of voetwerk  happy2

ron ,
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #33 Gepost op: 18 April 2010, 01:10:52 »

Dat is toch wel sterk Luc. Jij zelf kwam met het verhaal van die Amerikaan die zo blut was dat hij 'savonds een schriel lampje moest voeden met een lijntje van de buren omdat zijn electriciteit was afgesneden. Als je dan om nadere inlichtingen wordt gevraagd krijg je ineens een aanval van discretie. Niemand van ons kent die man en wschl. zal geen enkele lezer die niet bij naam en toenaam genoemde figuur ooitl ontmoeten. Hij blijft dus een puur theoretisch geval dat bovendien een van Buizesmurf's geboden mooi illustreert - de zaak is dus ook niet off topic (die vrees voor off topic te gaan deel ik trouwens niet - ik zie dit soort  uitwisseling als een gesprek. En in een gesprek ga je er toch ook niet voortdurend op zitten letten of je je wel bij een onderwerp houdt?).

Ik kan je nu melden dat deze Amerikaan verleden maandag 12 april overleden is in Hindang, Leyte. Hij was pas sinds de zaterdag ervoor verhuisd van Ormoc naar Hindang. Zijn naam was Sy Earhardt en hij woonde de laatste jaren in Ormoc (ik ben niet zeker of ik zijn naam juist heb geschreven) . Officieel oveleden wegens kidney failure. Hij heeft zijn pensioen niet gehaald.

Als je weet waar je kan vinden wat je niet weet, weet je al genoeg.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: