Op Boracay heb ik een 5* resort geboekt aan -50 % !!! 't was er zo zalig dat ik nog enkele dagen wou bijboeken, maar aan die prijs konden ze me aan de balie niet helpen, ik heb opnieuw een reservatie met ratestogo moeten doen. Je doet alles op de website en dan kan je een A4tje uitprinten die je afgeeft bij aankomst aan het hotel, werkt super goed. Ik boekte ook al enkele malen een hotel in Parijs met RatesToGo.
Tja, dit is een fenomeen dat ik al een paar keer aan den lijve ondervonden heb, hotel boeken via Expedia of Agoda of website van het hotel in kwestie aan interessante prijzen en dan beslissen om het verblijf in dat hotel te verlengen, dus aan de receptie vragen of men wat nachten kan bijboeken, dan krijg je gegarandeerd de volle pot als tarief voorgeschoteld. Zo was ik eens in het Mandarin hotel (Manila) en dit overkwam mij daar ook, dus ik aan de receptie mijn laptop open, op de toog van de receptie paar nachten extra geboekt aan dezelfde prijs als ik mijn vorige nachten geboekt had (op de website van Mandarin) en dan wachten tot de dame aan de receptie (die dus voor mijn neus stond) de boeking ontvangen had; beetje idioot als ge het mij vraagt, maar zo werkt het daar nu eenmaal.