geplaatst op: Vandaag om 20:23:17 Geplaatst door: Amice
Voeg citaat toe
Normaliter zijn terugkeer garanties:
een schoolgaand kind dat achterblijft, eigen huis, verklaring van de werkgever dat zij verlof heeft en wordt terugverwacht op haar werk.
In geval van terugkeer voor huwelijk en verder geen garanties zou je weldenkend er van uit gaan dat het geaccepteerd wordt maar politiek denkt nu eenmaal niet wel. Indien jij jezelf in de plaats van die niet weldenkende politici plaatst, welk antwoord denk je dan dat ze geven en waarom?
Bij afwijzing kun je m.i. bezwaar maken en daarin een reactie daarop verlangen voor de bepaalde vertrekdatum. Indien de reden van afwijzing stuit met de aangegeven voorwaarden tot terugkeer garantie, welke regels omschreven dienen te zijn, zal men het bezwaar gegrond moeten verklaren. Weigert men dan alsnog of vertraagt men de zaak onnodig dien dan voordat de door jou aangegeven termijn is vertreken een klacht in.
Mocht het allemaal niet baten heb je toch de troost dat je ze aan t werk hebt gezet.
succes
Als ik jou goed begrijp Amice, is het voor de overheid geen garantie dat ik met haar terugvlieg en is dus ook geen garantie ik een reservatie van een resort met betaling van voorschot voorleg met betrekking tot het huwelijk, rare jongens daar

Ik zal effe twee vluchten boeken en voorschot betalen om dan niet naar daar te gaan, ben niet gek hoor

Ik kan begrijpen dat men redeneert dat er een terugvlucht geboekt werd, maar wie geeft de garantie dat ze die dan ook effectief neemt; maar als ik op dezelfde datum en dezelfde vlucht richting Filipijnen boek, waar ligt dan nog het twijfel dat zij niet mee gaat; ik naar daar gaan en zij hier blijven ... ik hoop dat men nog een klein beetje gezond verstand heeft.
Ik heb daarnet, op advies van mijn goede vriend Stip een mailtje naar consul Peeters gestuurd met een situatieschets en haalbaarheid volgens hem, als hij daarop iets kan zeggen natuurlijk.