Stip Ik denk dat Hansy een meer realistische kijk heeft dan jij. Want uit ervaring kan ik wel zeggen je weet pas na 5 tot 7 jaar als ze hier zijn of het echt is of niet en zo lang is jouwe nog niet hier Hoop voor jouw dat het de ware is want niemand word beter van een slechte ervaring maar helaas gebeurd het nog te vaak ondanks dat je denkt dat ze de ware is.En er hoeft niet eens altijd opzet in het spel te zijn Ook te grote verwachtingen kunnen de relatie doen mislukken.
Helaas moeten jullie in België er daar al mee trouwen terwijl wij dat hier kunnen doen en zo door een huwelijkscontract de financiën beter kunnen regelen.
We zijn iets verder in de tijd en ik kan het volgende melden.
Na enkele wisselingen van e-mail met de Filippijnse dames begin ik te vragen wat hun toekomstbeeld is en hun verwachtingen.
Ik geef daarbij aan dat west-europa niet het land is van melk en honing, dat vele mensen een jaar moeten sparen voor een reisje naar de Filippijnen en dat ik niet in een kasteel woon, doch gewoon in een appartementje.
Ook dat niet iedereen in een RR rond rijdt, doch dat velen zich tevreden moeten stellen met een 2e handsje van 5 jaar oud.
Het aantal respondenten is daarna aardig af genomen…….