Idd het blijft bergafwaarts gaan en het eind is nog niet in zicht.
Daarnaast is de peso erg sterk op dit moment.
Het lijkt erop dat de ECB het wel goed vindt allemaal want een correctie op de oplossing van het griekenland probleem en de gemaakte afspraken omtrent het noodfonds geven geen verbetering in de euro stand.
Kan ook niet want m.i. is dit ook niet het probleem maar de hedgefondsen die door blijven speculeren,waaraan niemand iets doet momenteel.
Normaliter zou men de handel al hebben stilgelegd met zulke dramatische cijfers maar het lijkt allemaal goed in het straatje van de bobo's uit te komen.
Speculeren,manipuleren en wat dies ook meer zei, maar wij zijn wel mooi de dupe.
Mooie verhalen als dat wij nu ook maar eens moeten slikken of dat we van 2 walletjes willen eten, leg ik daarbij naast me neer,want kloppen doet het van geen kant.
Opmerkelijk is wel dat de laatste jaren erg veel financiele "luchtbellen" zijn doorgeprikt...een beetje teveel als je het mij vraagt. De financiele wereld wil klaarblijkelijk de macht en dat zou hen niet gegeven moeten worden.
Radicaal ingrijpen van de overheden lijkt me allerzins op de plaats.

Het is goed als men zich voorbereid op erger (zover dat mogelijk is)want ik denk dat er nog vele problemen zullen volgen.