Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
23 Mei 2012, 20:00:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 17 18 19 [20]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: houten huis op de fils , voordelen en nadelen .  (gelezen 7534 keer)
A A A A
Amice
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Soms moet je sneller zijn dan de klos!

« Antwoord #190 Gepost op: 4 November 2011, 07:10:29 »

Nu we het toch over houtbouw hebben: Ik heb ook ooit eens een varkenshok gebouwd voor mijn eerste (ex) vrouw. Dat ging goed totdat ze besefte dat ze er zelf in moest. (ik ben inmiddels genezen van mijn verwondingen)  happy
Dat komt natuurlijk omdat je "down under" woont. Op de  smiley-philippines zullen ze daar misschien niet zo'n probleem van maken.

Blijkbaar niet nee want we hebben hier in de barangay 2 overdekte jeepney haltes,waarvan 1 al eerder  ingepalmt was en nu als huis dient (afmetingen 2mtr x 1 mtr x 2 mtr hoog) de ander diende tijdelijk als barangay outpost en was netjes dichtgetimmerd, voorzien van n deur en al,maar is nu ook ten prooi gevallen aan de (gratis) woningnood.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent
josv
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #191 Gepost op: 4 November 2011, 08:52:48 »

Probleem is volgens mij dat (sommige/veel) filippijnen de klus aanvliegen zonder bij de gevolgen van hun handelen na te denken. Ze zien stap A-B-C-D van de klus seperaat als hij opduikt, en dat A gevolgen heeft voor B staan ze niet bij stil (ik zie dat ook nogal eens bij mijn gewaardeerde asawa).

Klopt, ze kunnen het werk wel aan maar ze denken er niet bij na. Mijn zwager ( prima vent, drinkt en rookt niet, helemaal "in de heer" ) is 'n prima timmerman zolang je hem in de gaten houd.

Als ik 17 meter gaas koop voor een parkietenkooi dan is daar over nagedacht. Maar als hij als 'n dolle begint te knippen dan heb je aan het eind van de dag 'n hele hoop stukjes gaas over maar kom je toch grote stukken tekort.........  ikkeniebegrijp

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....
bananacreek
Forumlid
*

Geslacht: Man
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

« Antwoord #192 Gepost op: 25 Januari 2012, 14:10:43 »

Mooie muurtegels met relief.......... thumb

« Laatste verandering: 25 Januari 2012, 14:22:21 door bananacreek » Gelogd
Pagina's: 1 ... 17 18 19 [20]   Omhoog
  Print  

Ga naar: