@ Kano......op dat skateboard zitten is maar voor enkele tellen in een streetrace en voor de rest...kunnen ze daar wel mee leven...zolang ze maar niet te voet moeten gaan

Wat betreft je vraag over die carburator....de
opening die je ziet achter de cilinder, dat heb ik me ook altijd afgevraagd, maar nooit gevraagd

Echter dit jaar heb ik bij een andere tuned up motorbike gezien dat de carburator achter het rechtse gesloten deksel zit van de motor.

In detail zie je dat de brandstoftoevoer in het motorblok verdwijnt.

Ook op deze foto kom je die opening tegen, maar die kom je wel meer tegen in de phils

....maar toch ik zag het al meerdere keren bij racebike's
Iedere keer als ze aan de carburator moeten zijn/werken moeten ze een siliconenkit gebruiken om het deksel weer af te sluiten.
Ik heb zo eens in men fotoalbums gaan rondkijken, en het enigste dat ik kon vinden is dat daar normaal een alternator zit, vermits dat al die racemachines zonder battery rijden, en het weg laten van de alternator is best mogelijk.
Zal het zeker eens navragen op ons volgend bezoek aldaar, of misschien weet iemand hier wel het juiste antwoord.
@ Willy
In een streetrace heb je niks aan schijfremmen.....only the speed thats count

Al bij al blijf ik het toch maar raar vinden die streetrace's (illegaal) en heb daar ook al heel wat verhalen over gehoord.
Er word blijkbaar heel wat geld gespendeerd voor die racemachientjes.
In vele topic's hier komt en valt de vraag al wel eens of de filippino arm is?.....want zo doen ze zich toch altijd voor of worden zo afgeschilderd.
Het antwoord is NEE, en daar kan ik verschillende voorbeelden over vertellen, echter de prioriteit van de filippino ligt anders dan in

wat al eens kan botsen zonder schijfremmen.
Om

te blijven......het raadsel van de opening in het motorblok?