Ik moet zeggen dat die frietjes van de belgian fries stall idd nie slecht zijn. Er kan wel nog wat bijgeschoold worden omtrent baktijden en het voorbakken op een lager vuurtje maar voor mij verdienen die de naam van belgian fries. De patat komt namelijk echt wel van belgie. Ik heb de zakken gezien en alles stond er in het vlaams op gedrukt. De frieten die ik de laatste keer in nederland at waren minder dan die van de belgian fries stall.
Die van shakeys heb ik ook gegeten. Ze zijn dik en waren ook niet zo goed gebakken maar dat valt ook wel nog mee. Ik zou die van shakeys wel geen belgian fries durven noemen. De mayonaise is echt niet te eten. Ze gebruiken dat gerief van ladys choice.
Nu ik over mayonaise bezig ben. Ik heb een lange zoektocht achter de rug naar goeie mayonaise. Heb nu uiteindelijk een merk gevonden die door de beugel kan. Het is enkel te vinden in de robinsons. Doorzichtige plastieken pot met een blauw deksel. Het is het super savers huismerk van robinsons. Wordt ook verkocht met een ander etiquet. ''American mayonaise'', in diezelfde pot met een blauw deksel. Heb eens de proefop de som genomen en heb eens een andere belg laten proeven. Toen Callebaut mij een bezoekje bracht heb ik hem laten proeven. Idd nie slecht was de reactie. Ikzelf ben nog altijd een grote fan van calve mayonaise maar het huismerk van robinsons had gerust in belgie in de rekken kunnen staan.

robinsons!!