behandeling van wondroos:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGpatientenbrieven/NHGpatientenbrief/PBS7b.htmU krijgt antibiotica voor tien dagen.
Bijvoorbeeld flucloxacilline, claritromycine of azitromycine. Maak de kuur altijd af. Is de huid daarna nog rood of pijnlijk, dan wordt de kuur een paar dagen verlengd. Als u pijn heeft, kunt u paracetamol nemen. Zo nodig om de zes uur een tablet van 500 mg. Heeft u veel pijn dan kunt u twee tabletten tegelijk nemen. Het kan geen kwaad om paracetamol en antibiotica tegelijk te gebruiken.
Persoonlijk raad ik asprine niet aan. Het is niet zo zacht voor de maag en kan daardoor bloedingen geven bij maagzweren.
Ook zijn er meer gevallen van allergische reacties.
Veel drinken om het verlies door het zweten te compenseren en niet stom zijn om daarvoor bier of koffie te gebruiken wat vochtafdrijvend werkt.
Koorts behandelen met paracetamol (kun je in Nederland kopen aan € 1,70 voor 100 stuks van 500mg)
Koortstermometer is een must op reis.
Zijn jullie dokters of wetenschappers of zo?
Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Ik heb te vaak gezien hoe onbekwaamheid mensenlevens in gevaar bracht.
Een dokter die met de hakken over de sloot slaagt behandelt je. Wat als jouw geval net één van die dingen was die hij/zij niet begreep?
We kennen toch de uitdrukking: een koppige ezel?