Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
10 Februari 2012, 14:03:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Slippers zitten vol bacteriën  (gelezen 3796 keer)
A A A A
Digos
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #30 Gepost op: 17 Augustus 2009, 16:52:48 »

Voor Ganda zijne afwas is dit ook nog straf spul, ontvet en ontsmet als de beste en je bespaart nog op warm water...want dat heb je helemaal niet nodig  jajaja

Als je wilt, ik heb nog een paar potjes staan.

Voor slippers is dit ook goed te gebruiken, ze zijn kraakproper en bacterie vrij om terug ontopic te zijn.  lachen

Afro

Pluk de dag :-)
Pieter-Jan
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #31 Gepost op: 28 Maart 2010, 16:56:23 »

Voor Ganda zijne afwas is dit ook nog straf spul, ontvet en ontsmet als de beste en je bespaart nog op warm water...want dat heb je helemaal niet nodig  jajaja

Als je wilt, ik heb nog een paar potjes staan.

Voor slippers is dit ook goed te gebruiken, ze zijn kraakproper en bacterie vrij om terug ontopic te zijn.  lachen

Afro

Voor mij is dat zandzeep. Mijn vrouw doet daar de afwas mee maar ik gebruik nog liefst een vloeibare zeep in het water. Wat de slippers betreft, ik zal het morgen eens proberen
« Laatste verandering: 28 Maart 2010, 20:13:29 door Admin » Gelogd
Digos
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Crash,boem,patat t'is wer van dat!!!!

« Antwoord #32 Gepost op: 28 Maart 2010, 15:45:18 »

Ha...je kunt het zandzeep noemen, ik weet alleen maar uit ervaring dat het perfect werkt voor een afwas met koud water (30°C) straf spul is het zeker voor alles.

Dat vloeibare spul heb ik ginder nooit geprobeerd, koste teneerste ook al een heel pak meer en de mensen zijn het niet gewoon om daar een afwas met te doen.

Dan tenslotte koop ik me hier arm aan vloeibare afwaszeep, want de afwas gebeurt hier nog op de filippijnse manier en niet zoals we gewend zijn als in  belgiesmiley  nederlandsevlag

lachen

Suc6 met je slippers hé....

Afro

Pluk de dag :-)
Mawibata
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #33 Gepost op: 29 Maart 2010, 09:46:42 »

Dan tenslotte koop ik me hier arm aan vloeibare afwaszeep, want de afwas gebeurt hier nog op de filippijnse manier en niet zoals we gewend zijn als in  belgiesmiley  nederlandsevlag

lachen

Een drupje afwasmiddel op elke tas of bord apart ?    happy2

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: