Dit is ook een oproep voor marokkanen van de castingstudio die ik op het web vondt:
de castingstudio vraagt blijkbaar geld voor het nemen van professionele foto's , en vermelding op hun website
enz.., ik denk dat het meer weg heeft van oplichting.
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=162510Marokkaanse mensen gezocht die mee willen spelen in een film, serie, commercial of fotografie opdracht
Beste Leden,_
laat ik beginnen met mezelf voor te stellen; mijn naam is Zenib en ik ben werkzaam bij De Casting Studio. Dit casting bureau is een samenwerkingsverband van Dutch Casting (o.a. bekend van campagnes voor Philips, T-Mobile, Mars, Hema en KLM) en Hollands Glorie Casting (o.a. Ocean's 12, Baantjer, Vet Hard en Deuce Bigalow). Een casting bureau verzorgt van acteur tot figurant voor series, speelfilms, commercials, bedrijfsfilms, videoclips en printcampagnes._
In de film- & commercial wereld is er steeds meer vraag naar mensen van Marokkaanse komaf, zo ook De Casting Studio. Lijkt het je leuk om een keer mee te werken aan een commercial, serie, speelfilm of printcampagne, neem dan contact met me op._
We brengen éénmalig euro 75,00 administratiekosten in rekening, hiervoor krijg je het volgende:
•_ _ Fotoshoot - een professionele fotograaf maakt gratis foto’s van je welke je op cd-rom mee krijgt (+/- 30 stuks) indien je zelf geen _ _ professionele foto’s hebt.
• _ _ Gratis plaatsing op de website van De Casting Studio (t.w.v. euro 87,50)
• _ _ Je staat gelijk bij 5 bureaus ingeschreven, namelijk bij De Casting Studio, Hollands Glorie Amsterdam, Hollands Glorie Rotterdam, Dutch _ _ Casting Amsterdam en Dutch Casting Groningen.
*_ _ Je ontvangt een Casting Magazine (t.w.v. € 4,95)