Informatie uit het publieke deel van dit forum mag overgenomen worden mits bronvermelding en kosteloze verspreiding.
Voor zowel fotomateriaal als alles uit het ledendeel van het forum geldt bijkomend dat er voorafgaandelijk goedkeuring van de auteur nodig is.

ELJO Balikbayan BOX   Voshaar Schuttingen   Home Oriental Asian Market
Filippijnen forum
23 Mei 2012, 21:30:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3  Allemaal   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Digitale Camera kopen in de Filippijnen  (gelezen 1162 keer)
A A A A
Gago
Forumlid
*

Geslacht: Man
Belg Belg

Belgium Belgium

« Gepost op: 19 December 2010, 14:16:19 »

beste Forum leden.

ik had graag mijn vriendin een digitale camera cadeau gedaan voor hare kerstdag. Dan kan ze foto's maken van wat ze allemaal uitsteekt en me die doorsturen. Zo heb ik er ook nog wat aan.  thumb

Enige voorwaarde voor haar, het moet een "pink" camera zijn  weetikniet .
ik heb er een paar uitgezocht oa panasonic en canon, maar niet duurder dan 200 euro. Nu zijn die cameras die ik heb opgegeven niet te vinden in de Phils.
is er een soort van Mailorderbedrijf in de Phils waar ik die camera voor haar online kan bestellen?  Zoals we hier in België www.digicamshop.be hebben.
want als de enige voorwaarde "pink" is, wie weet met wat ze zal afkomen  lachen .
alvast bedankt  hoedjeaf .
xav
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #1 Gepost op: 19 December 2010, 14:45:27 »

als ik je 1 advies mag geven... koop nooit iets op die site... alles is een stuk duurder en de dienst na verkoop is er bijna niet...

kijk eens op Pixmania... die hebben betere prijzen...

en volgens mij zal je vriendin een stuk meer betalen op de phils...

Luke
Forumlid
*

Belg Belg

Philippines Philippines

« Antwoord #2 Gepost op: 19 December 2010, 14:48:32 »

http://www.regalomanila.com/index.php?l=product_list&c=46

http://www.myayala.com/shop/products.asp?categ_id=106&product_id=14030&merchant_code=KS_CANON

Helaas geen PINK.  crazy
boomerang
Forumlid
*

Geslacht: Koppel
Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

"Gjin nijs yn'e krante, it binne deselde letters.

« Antwoord #3 Gepost op: 19 December 2010, 14:50:12 »

beste Forum leden.

ik had graag mijn vriendin een digitale camera cadeau gedaan voor hare kerstdag. Dan kan ze foto's maken van wat ze allemaal uitsteekt en me die doorsturen. Zo heb ik er ook nog wat aan.  thumb

Enige voorwaarde voor haar, het moet een "pink" camera zijn  weetikniet .
ik heb er een paar uitgezocht oa panasonic en canon, maar niet duurder dan 200 euro. Nu zijn die cameras die ik heb opgegeven niet te vinden in de Phils.
is er een soort van Mailorderbedrijf in de Phils waar ik die camera voor haar online kan bestellen?  Zoals we hier in België www.digicamshop.be hebben.
want als de enige voorwaarde "pink" is, wie weet met wat ze zal afkomen  lachen .
alvast bedankt  hoedjeaf .

Ook in pink aangeboden :

http://www.ayosdito.ph/Central+Visayas/1640382-Sony+Cybershot+DSC+W310+12+1MP+OnlyP6+450.htm&xtcr=41

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
robert van dijck
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #4 Gepost op: 19 December 2010, 15:18:27 »

als ik je 1 advies mag geven... koop nooit iets op die site... alles is een stuk duurder en de dienst na verkoop is er bijna niet...

kijk eens op Pixmania... die hebben betere prijzen...

en volgens mij zal je vriendin een stuk meer betalen op de phils...

Ik moet xav gelijk geven, die digicamshop is peperduur, pixmania is stukken goedkoper maar zijn niet zo bijster goed i.v.m. garantie's, ik persoonlijk verkies www.konijnenberg.be  (Turnhout) zeer goede uitleg in de winkel en je kan ook online kopen.

robert
Kano
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Philippines Philippines

Everything has beauty, but not everyone sees it

« Antwoord #5 Gepost op: 19 December 2010, 15:20:30 »

Kijk eens op deze Filipijnse site om wat prijzen te vergelijken http://www.henryscameraphoto.com/index.php?page=shop.browse&category_id=88&option=com_virtuemart&Itemid=71

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Luc
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

« Antwoord #6 Gepost op: 19 December 2010, 16:21:25 »

De laatste keren altijd gekocht bij Konijnenberg of Kamera Express in Nederland. Die zijn nog goedkoper. Voor een compact is het verschil te klein als je niet te ver van Turnhout woont. Voor duurdere zaken kan het verschil snel meer dan 100€ zijn.

http://www.fotokonijnenberg.be/product/1485328/canon-ixus-105-roze.html
http://www.kamera-express.nl/Digitale-compactcameras/Canon_compact_cameras_accessoires/Alle_Compact_Canon_Cameras/Canon_Digital_iXUS_105_pink_met_2jaar_garantie_Nederlands.htm

“There’s a sucker born every minute!” only now they found the internet.
Lenn
Forumlid
*

« Antwoord #7 Gepost op: 19 December 2010, 23:44:39 »

Ik zou de canon sx210 nemen voor dat geld.Prijs bij canon.ph 24000php.Prijs in nl net onder de 200 euro.Prijs in us 249$
Mawibata
Forumlid
*

Belg Belg

Belgium Belgium

Mawibata
« Antwoord #8 Gepost op: 21 December 2010, 03:37:36 »

Ik zou de canon sx210 nemen voor dat geld.Prijs bij canon.ph 24000php.Prijs in nl net onder de 200 euro.Prijs in us 249$

Kost hier in de Mall's rond de 18,000.00   Ong €300,00 en is dus duurder dan in  belgiesmiley/ nederlandsevlag

Deze heb ik me aangschaft net voor het vertrek naar de   smiley-philippines  , en dit vanwege de vele goede recensies van gebruikers.

+ punt is ook de geweldige zoom   thumb    thumb

boldy
een trotse filantroop
Forumlid
*

Nederlander Nederlander

Netherlands Netherlands

life's to short to be an asshole

« Antwoord #9 Gepost op: 21 December 2010, 07:44:12 »

die canon  daar zijn de meeste heel tevreden over als je al de recensies ervan leest nu is tie in de aanbieding 199,95 pleurie hier in nederland.

offtopic  ik was trouwens altijd wel van de veronderstelling dat de elektrische apparaten  wel goedkoper zouden zijn op de filippijnen maar toen ik daar vorig jaar is rondkeek constateerde ik tog dat dat een verkeerde veronderstelling was , wie weet waar dat aan zou  kunnen liggen want de mensen verdienen minder dan ons hier en togzijn de spullen of net zo duur of nog duurder  ikkeniebegrijp

het leven is net een lul keihard en veel te kort
Pagina's: [1] 2 3  Allemaal   Omhoog
  Print  

Ga naar: